שווי הקמפיין מוערך במעל חצי מיליון שקלים ₪ והוא יכלול תשדירי רדיו אזורי למשך כחצי שנה
פרסום
DHL ישראל משיקה קמפיין פרסומי להעלאת המודעות לשירותי האקספרס
חברת DHL ישראל, המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, יוצאת בקמפיין פרסומי להעלאת המודעות לשירותי האקספרס שלה. הקמפיין, שיעלה במקביל ב 50 מדינות ברחבי העולם בו זמנית, יופיע בישראל החל מהשבוע בערוצי הטלוויזיה המסחריים והרדיו האזורי. משך הקמפיין כחודש וחצי. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום דאטה פרו פרופקיסימיטי
ג'נרל מילס ישראל השיקה קמפיין "אכיל" לחטיף הדגנים Nature Valley
ראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום, המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שהגה משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע"
מותג הנעליים VANS יוצא בקמפיין בחצי מיליון ש"ח
VANS ישראל עולה בקמפיין חדש בהשקעה של חצי מיליון שקל. הקמפיין בארץ הוא חלק מקמפיין בינלאומי העולה בימים אלו במקביל ברחבי אירופה תחת הסלוגן: "לכל זוג נעלים יש את הסיפור שלו. מה הסיפור שלך?"
הפנים החדשות של "קסידי בוטיק": הסטייליסט גל אפל
סטייליסט העל גל אפל חובר לרשת האופנה "קסידי בוטיק". מעבר להופעה בקמפיין הוא יהיה שותף פעיל בפעילות הרשת עבור הלקוחות, בימי סטיילינג, ייעוץ וטיפים וכן יהיה שותף בפעילות המדיה הדיגיטלית באתר החברה וברשתות החברתיות. אפל יהיה הפנים של הרשת בעונה הקרובה, על אף שזו פונה לנשים
דפי זהב יוצאת בקמפיין לשירות התאמת אתרי אינטרנט לסלולאר
"בעל עסק-איפה אתה כשמחפשים אותך בסלולאר?" - קבוצת דפי זהב יוצאת בקמפיין פרסום בעלות של 500,000 ש"ח. קמפיין הפרסום ילווה השקת שירות יחודי וראשוני של קבוצת דפי זהב במסגרתו יוענק שירות של התאמת אתרי אינטרנט למכשירי סלולאר, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים
גיא לובלצ'יק יוביל את הקמפיין ל"בגרות לוחמים"
"נשיקות" - קמפיין פרסומי חדש של קרן לב"י למען חיילים, בהשתתפות גיא לובלצ'יק. הקמפיין נועד לעלות את מודעות החיילים לפרויקט "בגרות לוחמים" של הקרן