חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק פילה דג ישראלי טרי השלימה מהלך של מיתוג מחדש, במטרה להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית

קרא עוד...

קמפיין "הקניבלים" של שוופס "DRINK DIFFERENT" זכה במדליית כסף בתחרות הבינ"ל החשובה לפירסום, ה- EPICA. לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "זו זכות גדולה. תמיד ראינו בקמפיינים של מותג שוופס סוג של פריצת דרך בעולם הפרסום בארץ וכעת יש לנו גם אישור עולמי על כך."

קרא עוד...

2011-11-24_180840חברת DHL ישראל, המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, יוצאת בקמפיין פרסומי להעלאת המודעות לשירותי האקספרס שלה. הקמפיין, שיעלה במקביל ב 50 מדינות ברחבי העולם בו זמנית, יופיע בישראל החל מהשבוע בערוצי הטלוויזיה המסחריים והרדיו האזורי. משך הקמפיין כחודש וחצי. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום דאטה פרו פרופקיסימיטי

קרא עוד...

__.2_-__ראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום, המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שהגה משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע"

קרא עוד...

VANS ישראל עולה בקמפיין חדש בהשקעה של חצי מיליון שקל. הקמפיין בארץ הוא חלק מקמפיין בינלאומי העולה בימים אלו במקביל ברחבי אירופה תחת הסלוגן: "לכל זוג נעלים יש את הסיפור שלו. מה הסיפור שלך?"

קרא עוד...

סטייליסט העל גל אפל חובר לרשת האופנה "קסידי בוטיק". מעבר להופעה בקמפיין הוא יהיה שותף פעיל בפעילות הרשת עבור הלקוחות, בימי סטיילינג, ייעוץ וטיפים וכן יהיה שותף בפעילות המדיה הדיגיטלית באתר החברה וברשתות החברתיות. אפל יהיה הפנים של הרשת בעונה הקרובה, על אף שזו פונה לנשים

קרא עוד...