חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק פילה דג ישראלי טרי השלימה מהלך של מיתוג מחדש, במטרה להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית
פרסום
"הקניבלים" של שוופס זכו במדליית הכסף בתחרות הפירסום הבינ"ל EPICA
קמפיין "הקניבלים" של שוופס "DRINK DIFFERENT" זכה במדליית כסף בתחרות הבינ"ל החשובה לפירסום, ה- EPICA. לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "זו זכות גדולה. תמיד ראינו בקמפיינים של מותג שוופס סוג של פריצת דרך בעולם הפרסום בארץ וכעת יש לנו גם אישור עולמי על כך."
הרבלייף יוצאת בקמפיין רדיו ראשון בישראל
שווי הקמפיין מוערך במעל חצי מיליון שקלים ₪ והוא יכלול תשדירי רדיו אזורי למשך כחצי שנה
DHL ישראל משיקה קמפיין פרסומי להעלאת המודעות לשירותי האקספרס
חברת DHL ישראל, המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, יוצאת בקמפיין פרסומי להעלאת המודעות לשירותי האקספרס שלה. הקמפיין, שיעלה במקביל ב 50 מדינות ברחבי העולם בו זמנית, יופיע בישראל החל מהשבוע בערוצי הטלוויזיה המסחריים והרדיו האזורי. משך הקמפיין כחודש וחצי. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום דאטה פרו פרופקיסימיטי
ג'נרל מילס ישראל השיקה קמפיין "אכיל" לחטיף הדגנים Nature Valley
ראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום, המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שהגה משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע"
מותג הנעליים VANS יוצא בקמפיין בחצי מיליון ש"ח
VANS ישראל עולה בקמפיין חדש בהשקעה של חצי מיליון שקל. הקמפיין בארץ הוא חלק מקמפיין בינלאומי העולה בימים אלו במקביל ברחבי אירופה תחת הסלוגן: "לכל זוג נעלים יש את הסיפור שלו. מה הסיפור שלך?"
הפנים החדשות של "קסידי בוטיק": הסטייליסט גל אפל
סטייליסט העל גל אפל חובר לרשת האופנה "קסידי בוטיק". מעבר להופעה בקמפיין הוא יהיה שותף פעיל בפעילות הרשת עבור הלקוחות, בימי סטיילינג, ייעוץ וטיפים וכן יהיה שותף בפעילות המדיה הדיגיטלית באתר החברה וברשתות החברתיות. אפל יהיה הפנים של הרשת בעונה הקרובה, על אף שזו פונה לנשים