הקיץ הוא עונה מצוינת להתרענן ולרענן את זיכרונם של לקוחות קיימים או לחדור לתודעתם של לקוחות פוטנציאליים. בקיץ החם כולם יוצאים לבילויים בחוץ: לחוף הים, בריכה, פארקי מים או טיולים באזורים מוצלים ורטובים. בקיץ מתקיימים פסטיבלים למיניהם, ירידים, מופעים מוזיקליים ברחבי חוצות ועוד. זה הזמן הטוב ביותר להתחיל בפרויקט של שיווק קייצי בכדי להזכיר מי אתם, ואין כמו לעשות זאת באמצעות מתנה שימושית בדיוק לאותה תקופה, עליה יתנוסס הלוגו שלכם. צידנית היא המתנה המושלמת לכך.

כלים

צידנית- מתנה שימושית וניידת

כאשר חושבים על קידום מכירות, כדאי לחשוב בגדול- כיצד אתם מפיצים את שימכם ואת השירותים שאתם מעניקים בדרך הטובה והיעילה ביותר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מוצרים אשר לא יהיו סטאטיים וממוקמים במקום אחד כמו חדר מסוים בבית או המשרד (מתנות כגון לוח שנה, או מתקן לדפי ממו) אלא כאלה שיהיו דינמיים ויגיעו למקומות שונים כך שהחשיפה תהיה רחבה יותר. הדבר דומה להבדל בין סרט הנראה בטלוויזיה בלבד לבין סרטון ויראלי הרץ ברחבי הרשת ומתפשט כבר מעצמו. על מנת שהמתנה תהיה אכן דינמית היא צריכה להיות שימושית לפעילויות מחוץ לבית. צידנית היא ללא ספק מתנה כזו. הצידנית אשר שומרת על קור וחום מתאימה לטיולים בכל הארץ, פיקניקים, בילויים בפארק מים וכמובן לבריכה או לחוף הים. ככל שתשקיעו בצידניות נוחות יותר כך הן יהפכו עבור מקבל המתנה לציוד חובה אותו ייקח עמו לפעילויות אלה. כדאי להשקיע בצידנית איכותית שתעשה את העבודה בצורה טובה מבחינת שמירה על טמפרטורה, שיהיה בה די מקום להכנסה של כמות מזון גדולה ועם זאת לא תהיה מסורבלת אלא בעלת משקל נוח. אם הצידנית הנושאת את הלוגו שלכם תהפוך ל"צידנית המועדפת" שמכם יופץ בצורה טובה יותר.

מסע פרסום שנמשך שנים

יתרון נוסף של צידניות הוא שכאשר מדובר בצידנית איכותית היא נשמרת לאורך זמן. כך, לא רק ששמכם מופץ על פני מרחב גיאוגרפי גדול בזמן קצר יחסית, אלא שמסע הפרסום שלכם באמצעות אותן הצידניות יכול להיערך במשך שנים. לרוב לכל משפחה יש את הצידנית המלווה אותה מהתקופה בה היתה זו משפחה עם ילדים קטנים עד לתקופה בה היא שוב חוזרת להיות משפחה עם ילדים קטנים, רק שהפעם מדובר בנכדים... לראות את שמכם על צידנית אותה הענקתם כגימיק שיווקי לפני שנים בהחלט ייתן לכם סיפוק ונחת וגם יהווה עבורכם מדד להצלחה- הדבר מצביע על כך שהעסק שלכם קיים היום והיה קיים גם לפני 20 שנה. במציאות של ימינו זה אינו מובן מאליו... ככל שהצידנית תהיה מושקעת יותר ובעלת אלמנטים נוספים שישנם היום כמו תוספת של גלגלים, אפשרות להפוך אותה לכסא ישיבה ושלל תחכומים, כך גדלים הסיכויים לכך שלהשקעה חד פעמית יהיו הדים למשך שנים.

עיצובים מרעננים כחלק מההנאה

צידנית, כאמור, היא ציוד בו משתמשים בעיקר לפעילויות לשעות הפנאי ולימי חופש, פעילויות מהנות בן נמצאת כל המשפחה יחד ועוסקת בדברים כיפיים. ככל שתבחרו עיצוב התואם את השימוש בצידנית, כך גדל הסיכוי שהיא תהפך לצידנית החביבה והמועדפת אצל הלקוח הפוטנציאלי שקיבל אותה. השימוש בצידניות גדל עם עונת הקיץ באופן משמעותי לעומת החורף לכן עיצובן צריך להיות בהתאם. בחרו צידנית צבעונית ומעוטרת, בעלת צבעים שמחים ואופטימיים. ניתן לראות בכל השוק כי לקראת עונת הקיץ מוצעים בחנויות מוצרים שונים, החל מבגדים ועד כלי בית, בצבעים בהירים עם דגש על תכלת וצהוב- צבעי קיץ קלאסיים. בחרו צידנית המעוצבת בצבעים אלה ומעוטרת בעיטורים קיציים ושמחים כמו פרחים, גלידות, מראה חוף ים ועוד. גם אם לעיצוב החיצוני אין קשר לאיכות הצידנית ולתפקודה, כאשר יבוא אדם לבחור מתוך מבחר הצידניות שברשותו (חלקן בוודאי צידניות ממותגות שקיבל מחברות אחרות...) העיצוב והצבעים ללא ספק משחקים תפקיד. לכן, כדאי לקחת גם זאת בחשבון.

צידנית היא אמצעי שיווקי נהדר שייתן לחלקו בעונת הקיץ במגוון הזדמנויות. בחרו צידנית איכותית ומעוצבת, הדפיסו עליה באופן ברור את לוגו החברה וכל השאר כבר יעשה מעצמו.