רשת CNN שולטת ברשתות חדשות ועסקים בינלאומיים והיא הראשונה בחשיפה חוצת פלטפורמות

רשת CNN שולטת בתחרות על הצופים בין רשתות עסקים וחדשות בינלאומיות, כך עולה מסקר EMS על ידי Ipsos.

העליונות החודשית של CNN מאששת מחדש את הכוח חוצה הפלטפורמות של הרשת. באמצעות הטלוויזיה והפלטפורמות הדיגיטליות * CNN מגיעה ל41% מחוג המידע, לפני Sky News (30%), BBC World (30%), Euronews (29%), CNBC (15%), וBloomberg  (12%).

הצלחתה של CNN גבוהה עוד יותר בצמרת הגבוהה של עולם העסקים. הרשת מגיעה ליותר מנהלים בכירים ומקבלי החלטות עסקיות בכל חודש מאשר כל רשת עסקים או חדשות בינלאומית אחרת – עם 56%, החשיפה החודשית חוצת הפלטפורמות של CNN יותר מכפולה מזאת של הרשתות המוקדשות לעסקים Bloomberg (28%, 25%) ו CNBC (27%, 25%).

* Ipsos  מגדירה כפלטפורמות דיגיטליות פלטפורמות הנגישות באמצעות מחשב שולחני, מחשב נייד, סמארטפון (אפליקציה או אתר אינטרנט) או אפליקציית טאבלט.

כלים