השידורים הישירים נוסו לראשונה במסגרת פיילוט ש- CTVמדיה ביצעה יחד עם בנק מזרחי – טפחות במסגרת קמפיין "מדד הדיכאון" של הבנק. בשיא הקמפיין, בהשתתפות דביר בנדק וארקדי דוכין, "מדד הדיכאון" הוקרן על מגדלי משה אביב, וההקרנה עברה בשידור חי לטלוויזיית חוצות של ctv הסמוכה לבניין.
כיום, לאחר ביצוע הפיילוט והשקת הגרסא הסופית של הטכנולוגיה לשידורים חיים, היא זמינה לשימוש לכל מפרסם.
"הטכנולוגיה נועדה לענות לצורך של שוק הפירסום שמחפש כל הזמן את הדבר הבא, פיתוחה הופך את CTV מדיה לחברת השילוט הדיגיטלי הישראלית הראשונה והיחידה שמבצעת שידורים חיים בטלוויזיות חוצות, יכולת חדשה ומרתקת שתאפשר למפרסמים ליצור שיח ציבורי ובאז באמצעות שידור ישיר של הגרלות, אירועי קד"מ וימי מכירות מיוחדים, היישר אל קהל העוברים והשבים ברחוב" אומר גיא שנקמן, מנכ"ל CTV.
חברת CTV מדיה מובילה בעשור האחרון את תחום השילוט הדיגיטלי בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים בתחום הפירסום והשיווק: שירותי שילוט דיגיטלי פנימי למאות עסקים שמאפשרים לעסק לתקשר עם לקוחותיו בנקודות השירות והמכירה; שירותי אודיו, הקלטת תשדירים ומוסיקה לעסקים, ועוד. חברת CTV היא היחידה והמובילה בארץ בתחום מסכי החוצות, עם פריסה ארצית של 27 מסכים דיגיטליים בצמתים המרכזיים בישראל הזוכים לחשיפה של יותר משני מיליון צופים ביום.