adibarkanצלם האופנה עדי ברקן נרתם למסע הסברה שתוביל חברת "באייר" יצרנית הגלולה למניעת היריון "יאז". הקמפיין ההסברתי לצעירות ידגיש את חשיבות השימוש באמצעי מניעה וגלולות למניעת הריון בהשקעה של 500 אלף שקל

כלים

במסגרת הפעילות יצולמו בנות צעירות ומובילות דעת קהל, לפרויקט צילומים בשיתוף אופנת "סטאטוס" עם המסר, "החיים שלך, אחריות שלך".

יותר משליש מבין 205 מליון הריונות המתרחשים מדי שנה בעולם ובישראל אינם מתוכננים, חלק גדול מהם מסתיים בהפסקת הריון . בישראל נרשמות למעלה מ 20,000 הפסקות הריון בשנה .

צלם האופנה עדי ברקן, יחבור לחברת "באייר" יצרנית הגלולה " YAZ " להובלת קמפיין הסברה לחשיבות השימוש בגלולות למניעת הריון. מטרת הפעילות ההסברתית היא לעודד בני נוער לשוחח על מיניות ועל אמצעי מניעה עם אנשים שהם נותנים בהם אמון, לספק מידע על מיניות ויחסי מין בלתי מוגנים, המובילים להריונות בלתי מתוכננים ומהווים בעיה כבדת משקל בעולם כולו.

צלם האופנה עדי ברקן והסוכנות שלו "SYMPLY U" נרתמים להסברה מתוך חשיבות רבה לנושא המעסיק את הדור הצעיר כמוביל דעה בתחום האופנה, בעל השפעה, אמירה ומסר לבנות הצעירות.

עדי ברקן עוסק בתחום צילומי האופנה כ-30 שנה, במשך השנים גילה עשרות דוגמניות, הבולטות ביניהן - סנדי בר, אסתי גינזבורג, שרי גבעתי, מורן אטיאס, אור גרוסמן, מורן גרוס ואחרות.

הוא מוביל את סוכנות הדוגמנות שלו,U SIMPLY המציגה תפיסת עולם חדשה, בכל הקשור לתרבות ואורח חיים בריא, המגדירה מחדש את המושג "יופי", תוך התייחסות ליופי הפנימי ולבריאות הגוף והנפש.