"מותג ונוס מעצים את הנשים ומדבר אל 'האלילה' שבכל אחת מאיתנו," אמרה לופז. "כל אישה היא אלילה בזכות עצמה כאשר היא נותנת לאני הנשי שלה לקרון ולהאיר כלפי חוץ. ונוס מבטיחה שרגלי ייראו נהדר ומעניקה לי את הביטחון להרגיש כמו אלילה."
"ג'ניפר היא האלילה של ונוס במלוא מובן המילה. המותג שלנו הוא חגיגה של הרב-ממדיות הנשית, ואין עוד אישה המגלמת זאת טוב ממנה," אמרה סוניה פייף, מנהלת כללית של מותג ונוס הגלובלי ב-P&G Beauty. "את אלילה לא רק ברגעים הגדולים של חייך, אלא גם ברגעים הקטנים. ג'ניפר חולקת עם הנשים חלקים גדולים מניסיונה האישי בקמפיין זה והיא אלילה בכל מצב, בין אם היא נינוחה בבית עם הילדים או מופיעה על הבמה עם רגליה המרהיבות."
ג'ניפר הוסיפה, "מוזיקה היא אחת האהבות הגדולות ביותר שלי. לכן, ההזדמנות להקליט ולבצע עיבוד מחודש לשיר האיקוני של ונוס היווה חלק חשוב של הקמפיין עבורי. אני אוהבת מאוד להביע את הלהט והיצירתיות שלי ומקווה שאעניק השראה לנשים נוספות לעשות אותו דבר עם כל מה שהן אוהבות."
ג'ניפר לופז, שחקנית, בדרנית, מוזיקאית, מפיקת טלוויזיה ומוזיקה, מעצבת אופנה, יזמית ופעילה חברתית נחשבת לאחת הנשים החזקות והחשובות ביותר בעולם הבידור.
היא מכרה יותר מ-55 מיליון אלבומים בכל רחבי העולם ושיחקה במגוון שוברי קופות, בהם "חותנת בהפרעה" ו"מארגנת החתונות". ב-2001, "מארגנת החתונות" גרף את ההכנסות הגבוהות ביותר בארה"ב, ואילו הדיסק שלה, "ג'יי לו", הגיע למקום הראשון בין 200 הדיסקים המצליחים ביותר בארה"ב. שני המקומות הראשונים האלה גרמו לכך שלופז הייתה לאישה הראשונה בהיסטוריה שזכתה שגם סרט וגם דיסק שלה יגיעו למקום הראשון באותו שבוע.
שנת 2011 היא ציון דרך בקריירה השופעת של לופז. היא נבחרה לכהן בחבר השופטים של סדרת הטלוויזיה הפופולארית American Idol. לופז נשואה לכוכב העל הבינלאומי מארק אנתוני ולשניים בת ובן, התאומים אמי ומקס.