כלים

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו הודיע היום: "אנו מתחילים בימים אלה במהלך שיווקי חדש לקטגוריית הג'ינס תחת הסלוגן: The dark side of the blue במטרה לחזק ולתמוך בקטגוריית הג'ינס בה יצרנו בידול, התמחות ומובילות"

3-2"קטגוריית הג'ינס היא עוגן חשוב ביותר בקולקציה קסטרו ומעמדו של הג'ינס אף ממשיך להתחזק ומהווה חלק בלתי נפרד מההתלבשות בכל יום בשנה. בכל עונה מציגים מעצבי האופנה בסטודיו לעיצוב של קסטרו את הבשורה האופנתית בג'ינס, ובחורף 2011 הם בחרו להציג את הכחול החדש והכהה בגזרות סקסיות, מחטבות וחתיכיות". אמר רוטר.

את הקמפיין מובילים השחקנית והדוגמנית המצליחה גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן, המציגים את הג'ינס הכחול הכהה המגיע בצבעו הגולמי RAW בגזרות שונות.

מהלך הג'ינס של קסטרו תחת הסלוגן: The dark side of the blue בהשקעה כוללת של כ 2 מיליון ₪ יעלה ב- 23.1.2011 למשך כחודש ימים, במודעות פרינט בעיתונות ובמגזינים, בשלטי חוצות ברחבי הארץ בקמפיין אינטרנט נרחב ובחנויות קסטרו.

דף הפייסבוק הפעיל של קסטרו יעסוק בשבועיים הקרובים בנושא הג'ינס. בין היתר תושק גם אפליקציית ג'ינס סקסית במיוחד תחת הכותרת See my dark side , הכל כדי להציג את מגוון הג'ינסים בצבע כחול כהה בגזרות שונות בצורה חווייתית מלפנים ומאחור...

גם מגזין קסטרו יעסוק במשך השבוע הקרוב בעולמות התוכן של הג'ינס ויעלו בו פוסטים, כתבות, הפקות אופנה ועוד סביב נושא זה.