באתר חדשות סלבס, תוכלו להתעדכן ברכילות ובידיעות הכי אחרונות בחייהם של הסלבס בביצה הישראלית.  איך הגיבה גל גדות כשתפסו אותה מעשנת ועם מי חוגגת רותם סלע את יום ההולדת שלה, הפרידה המתוקשרת של יהודה לוי ושלומית מלכה ועוד.

כלים
קרדיט תמונה יח"צ
קרדיט תמונה יח"צ

מהאתרים המובילים בישראל לחדשות סלבס

האתר המסקר את עולם הזוה ואת עולמם של המפורסמים בישראל מרכז בתוכו את החדשות הכי חמות על הסלבס הישראליים כמו גם בעולם.

האתר מתעדכן באופן יומיומי ומציע לכם את כל מה שקורה ממש עכשיו בחייהם של הדוגמניות, השחקנים, הזמרים ואושיות האינסטגרם .

כך לדוגמא פורסמו באתר מספר כתבות השבוע על שירי מיימון ומשבר גיל הארבעים שלה , הזמרת אשר מככבת על הבמות בישראל, כבשה גם את ברודווי ובמקביל מספיקה גם להנחות בפאנל השופטים של התוכנית "הכוכב הבא", היא שם שמעניין לא מעט בישראל,

עם האופי הכובש והשירים שהגיעו למקומות הראשונים במצעדי השירים ברדיו, עכשיו תוכלו לקרוא גם על חייה הםרטיים, ואת ההתייחסות שלה למשבר אמצע החייים.

לא רק ישראל- סלבס בעולם

באתר תוכלו למצוא גם כתבות מעשירות על ידוענים ברחבי העולם, אפה הם היו, עם מי, איך הגיעו להצלחה שלהם ומה הדברים שהופכים אותם לאהובים כל כך על ידי המעריצים.

כך למשל, פורסמה השבוע כתבה הסוקרת את שיריה טיילור סוויפט, כוכבת הקאנטרי האמריקאית אשר התפרסמה כבר בגיל 15 עם שירים אותם כתבה והלחינה,

ידועה כמי שמרבה לכתוב על חיי האהבה שלה, ובין השירים שלה תוכלו למצוא לא מעט שירים על לב שבור , אותו שברו מפורסמים נוספים את שמותיהם וודאי תזהו מהביצה ההוליוודית, כמו למשל: ג'ון מאייר, ג'ייק ג'ילנהול, הארי סטיילס אשר היה ההשראה לשיר האלמותי "I knew you ere trouble" " , ורשימת האקסים עליהם סוויפט כתבה ואותם היא השחירה הולכת ומתארכת. אז מה הלהיטים האהובים ביותר שלה? כנסו לכתבה ותגלו את עשרת הגדולים.

בין קרדשיאן לבוזגלוס

הכותבים באתר שלנו ידאגו לשמור עליכם מעודכנים בכל הפרטים הלוהטים על חייהם של פליטי הריאליטי האהובים עליכם, איך לא , משפחת קרדשיאן אשר התפרסמה בזכות קלטת הסקס הלוהטת של קים קרדשיאן ומאז הפכה לתוכנית ריאליטי בעלת 20 עונות אשר כל אחת מהן יותר מצליחה מהשניה, התוכנית הפכה את האחיות למעצמה אוניברסלית, קים, קורטני וקלואי לבית קרדשיאן והאחיות הקטנות קיילי וקנדל הן נשים אשר אין אדם בעולם שלא מכיר את שמן. עם מיליוני עוקבים באינסטגרם, האחיות ממשיכות לתחזק את תדמית הסלבס ואנחנו נהנים מהפרטים המלוכלכים.

המקבילה למשפחת קרדישאן , משפחת בוזגלו הישראלית, עם האחים אוהד , אסי, מאור ואלמוג ונשותיהם אשר הפכו לסלבס החמים ביותר בזירת הריאליטי הישראלית, גם הם באתר עם שלל כתבות על חייהם הפרטיים והמקצועיים.

מעוניינים לדעת עוד על עולם הזוהר? להתעדכן ברכילות החמה? כנסו עכשיו ל www.israelcelebs.co.il

ללחץ כאן לקידום האתר שלך