לפעמים אנו מרגישים כי אנו תקועים בשלב מסוים של החיים ואיננו מצליחים להתקדם. זה יכול להיות בתחום כמו זוגיות, עבודה, תחום עיסוק או ייעוד בחיים. באופן טבעי, אנו כבני אדם מחפשים דרכים להתקדם ולהתפתח ולמצות את כל הפוטנציאל הטמון בנו. אבל זה לא תמיד קל. עם אתגרים ומכשולים העומדים בדרכנו, אנו לא תמיד מצליחים להגיע אל היעד שאנו מציבים לעצמנו. לא פעם, אנו מתייאשים וחוזרים לנקודת ההתחלה, מבלי להבין שאפשר גם אחרת. אימון אישי נועד להנחות את האדם בצעדיו הראשונים בדרך להשגת המטרה וללוות אותו ליעד הגדול שלו.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

אימון אישי – איך זה עובד בפועל?

כמה אנשים מצליחים באמת להשיג את המטרות שלהם בחיים? ובכן, לא רבים. הרוב נשאבים אל תוך השגרה של עבודה, בית ומשפחה ומוותרים על החלום האמיתי שלהם, אותו חלום אשר כה קסם להם בילדות. כי בילדותנו, דבר אינו מגביל את כוח הדמיון שלנו. אנחנו יכולים להיות אסטרונאוטים, מנהלי קרקס, קונדיטורים, ספורטאים ועוד. הבעיה היא שכשאנו גדלים, החלומות האלה הולכים ונגנזים, הולכים ועוזבים אותנו ולא פעם אנו נשארים עם השגרה, עם עבודה שאמנם מביאה לנו את הכסף אך בלתי מתגמלת בעליל. למרבה המזל, יש דרך אחת בטוחה לעלות שוב על המסלול ולהבטיח את הגשמת החלום הרחוק והיא אימון אישי . מדובר בכלי בטוח אשר מסייע לנו לעשות תהליך עם עצמנו ולגלות מי אנחנו באמת, מהם הכישורים שלנו ומה אנו יכולים להשיג. אז אם גם אתם רוצים לגלות את הדרך שלכם ולעזור לאחרים לגלות את הייעוד האמיתי שלהם ולהפוך למאמנים מן השורה, כדאי ללמוד אימון אישי.

היכן כדאי ללמוד אימון אישי?

החלטתם שאתם רוצים ללמוד אימון אישי? נהדר. כעת, עליכם לבחור את מקום הלימודים שאליו תירשמו ותוכלו להתנסות באימון ולעבור תהליך משל עצמכם. אלה כמה שאלות שאתם צריכים לשאול כאשר מחפשים מקום ללימודי אימון אישי:

  • האם מדובר במוסד לימודים מוכר – אחד הדברים הראשונים שיש לבדוק כאשר בוחנים לימודים הוא לוודא שהמוסד שאתם פונים אליו הוא מוסד מוכר וידוע. חשוב לבדוק גם איזו תעודה הוא מעניק בסיום הלימודים והאם עם התעודה הזו תוכלו להמשיך הלאה ולאמן.
  • האם מעניקים לכם את כל הכלים הדרושים – הלימודים נועדו להעניק לכם כלים חשובים לקראת עבודתכם כמאמנים אישיים. מומלץ לבדוק עם אילו כלים אתם יוצאים לשוק העבודה.
  • האם מדובר במקום מומלץ – כדאי לשאול אחרים לגבי טיב המקום ואיכות ההוראה. ככל שתקבלו המלצות רבות יותר על המקום, כן יהיה לכם קל יותר להירשם ללימודים באותו מוסד בראש שקט.
  • האם לצוות יש ניסיון רב בתחום – מומלץ לבחון את הניסיון התעסוקתי של המרצים המלווים אתכם בשיעורים ולבדוק האם יש להם ניסיון בתחום האימון האישי.
  • האם אתם מרגישים שאתם עוברים תהליך אישי – מצאתם את מקום הלימודים המבוקש? גם לאחר שנרשמתם, אל תפסיקו לבדוק את המקום. שימו לב להתנהלות השיעורים והלימודים.אם אתם מרגישים כי אתם עוברים תהליך אישי עם עצמכם? האם הייתם ממליצים על מוסד הלימודים לחבריכם?
  • האם אתם מרגישים שמלווים אתכם ומעניקים לכם את היחס האישי הראוי לכם – יחס אישי חשוב במקום כמו מוסד המציע לימודים בתחום האימון האישי. חשוב שהמרצים יעניקו לכם יחס אישי לאורך כל הדרך.

אם נסכם עד עכשיו, ראינו כמה דברים משמעותיים שיש לבדוק כאשר מחפשים לימודים בתחום האימון האישי. מכללת יוזמות היא המקום להתחיל ללמוד בו את קורס האימון האישי הראשון שלכם, עם צוות של מורים מקצועיים שיש להם ניסיון רב באימון והוראה.

למי מתאים ללמוד אימון אישי?

האימון האישי הוא כלי ככל הכלים, ויש אנשים שהוא מתאים להם יותר, בעוד לאחרים פחות. על פי רוב, כלי זה מתאים לאנשים בריאים בנפשם אשר להוטים להתפתח במהלך ולמצוא את הייעוד האמיתי שלהם בחיים. כדי לעבור אימון אישי, נדרש אומץ ורצון עז להפסיק את חיי השגרה, להתנתק מהם ולהתחיל להשיג את המטרות החשובות באמת. כדי לעשות זאת האדם נדרש להתבונן לתוך עצמו, גם אם מדובר בחסרונות, באתגרים ובדברים בלתי נעימים, על מנת להיות מודע יותר לחולשות והחוזקות שלו ולהגשים את המטרה.

אז מה נוכל להרוויח באמת מהאימון האישי?

כיצד יכול האימון האישי לעזור לנו להתפתח? ובכן, קיימים כמה מאפיינים משמעותיים. ראשית, האימון מסייע בפיתוח המודעות העצמית שלנו. באמצעותו אנו צוללים אל תוך תודעתנו, הופכים למודעים יותר לעצמנו ולוקחים אתנו ארסנל של כלים לדרך. נוסף על כך, האימון האישי נועד לשפר את הערוץ התקשורתי שלנו. כאשר אנו עוברים תהליך עם עצמנו, אנו משפרים את היחסים שלנו עם הסביבה. אלה יכולים להיות בני זוג, ילדים, נכדים, חברים בעבודה ועוד. סיבה נוספת ללמוד אימון אישי היא למען קביעת סדר עדיפויות. הזמן שלנו מוגבל למדיי, ואנו צריכים תמיד לקבוע מה חשוב יותר עבורנו ומה פחות, ולהתמקד בדבר החשוב ביותר.

לאימון האישי קיימים יתרונות משמעותיים נוספים. כך, הוא מאפשר לנו לפתור בעיות שונות. כלומר, לפתור את הבעיות אחת אחרי השנייה ולהתקדם צעד אחר צעד לקראת השגת המטרה האמיתית. כמו כן, את התהליך עם עצמכם אתם לא עוברים לבד. המאמן האישי נמצא שם לאורך כל הדרך כדי להנחות אתכם ולהוביל אתכם. הוא מעלה שאלות שונות במטרה לעזור לכם להתמקד כמו לאן הייתם רוצים להגיע? האם אתם מרוצים מהמצב שלכם כפי שהוא היום? איזו תוכנית פעולה הייתם בונים במטרה לשפר את המצב? איך הייתם פועלים אחרת היום לאור מה שאתם יודעים? וכדומה. בסופו של דבר, התהליך המשמעותי הזה מסייע לאדם להתחבר אל עצמו, להיות שלם עם עצמו ולמצוא את ייעודו בחיים.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

אולמות האירועים והגנים הטובים ביותר בחיפה וסביבתה

כאשר מדובר בחגיגת הרגעים החשובים ביותר בחיים, למקום יש תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי…
קרדיט תמונה FREEPIK

פתרונות חדשניים לאוורור ונידוף עשן

בעודנו עוברים תקופה מהפכנית המאופיינת בהתקדמות חסרת תקדים בפתרונות אוורור ונידוף עשן,…
קרדיט תמונה FREEPIK

אילו סוגי בריכות כדאי להכיר לפני שמקימים בריכה ביתית?

תחילת תהליך הקמת בריכה ובחירת בריכה ביתית היא מאמץ מרגש, אך הוא מגיע עם חלק גדול של…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת אוהלים לאירועים השונים

בעת תכנון אירוע חיצוני, אחת ההחלטות המרכזיות שתצטרכו לקבל היא בחירת המקום הנכון שיתאים לא…
קרדיט לתמונות PIXABAY

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל היא לב הבית. אנחנו יושבים בה כאשר אנחנו מארחים, מתארחים, בזמן איכות משפחתי או…
קרדיט תמונה FREEPIK

פילאטיס מכשירים בירושלים - Inspire Studio

התחילי את מסע הכושר שלך עם שיעורי פילאטיס מכשירים ב Inspire studio בירושלים