חטיף התמרים החדש של רפאל'ס מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, באריזת נוחות של 6 יחידות טראפלס עגולות עטופות בנפרד, אידיאלי כחטיף אנרגיה או מנת ביניים לצד שתיה חמה או קרה • וזו הפעם הראשונה שבה מוגש חטיף אנרגיה בצורה של כדור, על בסיס רכיבים טבעיים ובריאים בלבד

כלים
טראפלס תמרים מן הטבע של "רפאל'ס" (צילום: תומר בורמד)
טראפלס תמרים מן הטבע של "רפאל'ס" (צילום: תומר בורמד)

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה חטיף חדש ומהפכני על טהרת הרכיבים טבעיים: טראפלס תמרים מן הטבע – חטיף תמרים עגול, ללא תוספת סוכר, עשוי מתמרים כבושים, סילאן טבעי, קשיו, קוקוס וקקאו, ללא רכיבי חיטה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ומשמש מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חמצון. טרפאלס תמרים של רפאל'ס משווק באריזת נוחות של 6 יחידות עגולות עטופות בנפרד, ומתאימות כחטיף אנרגיה, מנת ביניים ונשנוש מתוק לצד שתייה חמה או קרה, לילדים ולמבוגרים.

טראפלס תמרים מן הטבע של רפאל'ס הינו פיתוח חדשני וזוכה לתגובות נלהבות בארץ ובעולם. החטיף ממזג שני עולמות - מצד אחד חטיפי אנרגיה ומצד שני פינוק בונבוניירה מתוק. צורתו העגולה של החטיף חדשנית וזו הפעם הראשונה שבה מוגש חטיף אנרגיה בצורה של כדור, על בסיס רכיבים טבעיים ובריאים בלבד.

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, אחת מתופעות הלוואי של מרוץ החיים האינטנסיבי והמהיר, היא שגם הארוחות שלנו, הופכות להיות ארוחות חטופות ומהירות ולרוב גם תוך כדי תנועה. "נוחות זה שם המשחק. נשנוש און-דה-גו נעשה עניין שבשגרה ולא רק לאנשים המבלים את הבוקר בעיקר בנסיעות, אלא גם לספורטאים, סטודנטים, אימהות עובדות ובעיקר לדור הצעיר". לדבריו, הבעיה היא שמרבית האוכל המהיר בדרך או חטיפי הבריאות הזמינים לנו הם לא תמיד בריאים, מזינים או דלי קלוריות. "לא פעם במסווה של חטיף בריא אנו בעצם מכניסים לגופנו מצבור סוכרים, מלחים, שומנים רוויים ומוקשים וכמובן צבעי מאכל. כדי לשמור על אורח חיים כמה שיותר בריא ומאוזן, עלינו להקפיד שהנישנושים והארוחות שלנו 'על הדרך' יכילו כמה שיותר רכיבים טבעיים, מזינים, עם לפחות 50 אחוז של דגנים או פירות ומינימום תוספות, ויעניקו לנו אנרגיה בריאה וחיובית לאורך היום ומתוך קו זה החלטנו על פיתוחו של החטיף החדש".

חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 - 18.90 ₪ לאריזת 120 גרם (6 יח' X 20 גר').

כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים