אם אתם רוצים הרבה יותר מסתם מתנה כדי להפתיע את העובדים שלכם ולהראות להם שאכפת לכם, אנו ממליצים לכם לחקור את העולם המופלא של מארזים לפסח כמתנה מפתיעה לעובדים. המארזים השונים מעוצבים במיוחד כדי להפגין את ההערכה וההתייחסות שלכם, ויש להם את הכוח לגרום לעובדים שלכם להרגיש מיוחדים ולדעת שאין להם תחליף מבחינתכם.

כלים
קרדיט יח"צ
קרדיט יח"צ

היתרונות של מארזים לפסח לעובדים

מארזים לפסח יכולים לשמח את העובדים, לגרום להם להרגשה טובה ויש להם שפע של יתרונות שלא יסולאו מפז. אבל מלבד כל היתרונות לעובדים, עליכם לזכור שיש להם לא מעט יתרונות עבור העסק שלכם.

  • מעורבות גבוהה יותר של העובדים – מארזים מפתיעים שמראים לעובדים שאתם חושבים עליהם יגרמו להם להיות מעורבים יותר. עובדים מעורבים יותר ישקיעו יותר זמן ומאמץ בעבודתם ויגדילו את הפרודוקטיביות של העסק באחוז ניכר.
  • להגדיל את המורל, גם בזמנים מאתגרים – מעבר לכל ההטבות האחרות, מארזים לפסח לעובדים יכולים להגביר את המורל של העובדים במיוחד לאחר שנה מאתגרת של אי שקט וחוסר וודאות. תקופת הקורונה מאופיינת עם ריחוק חברתי והותירה הרבה אנשים לחוצים ומנותקים, ומארז מפנק ינחם אותם ויגרום להם להרגיש שייכים ומחוברים יותר לארגון.
  • אושר בקופסא – מארזים לעובדים מאגדים בתוכם כמה וכמה מוצרים, כך שזו מתנה אחת גדולה שכוללת בתוכה מבחר של מתנות קטנות, דברים טובים, משקאות מובחרים ושלל מוצרים שיהיו מעולים למפגשים משפחתיים וחברתיים, לרגע של נחת או לחגיגה שלמה של החיים.

למה מארזים לפסח זו מתנה שכולם פשוט אוהבים?

בעת תכנון והרכבת מארזים לפסח, כל מוצר נבחר בקפידה כדי לספק חוויה אופטימלית לעובדים. בנוסף ישנם סוגים שונים של מארזים, מה שמאפשר לכם להתאים באופן אישי את הבחירה שלכם ולהעניק לעובדים את מה שהם רוצים בדיוק.

הם מושלמים לעובדים שמגיעים למשרד אך גם לכאלו שעובדים מהבית, והם מציעים את הפינוק המושלם כך שכולם ישמחו לקבל אותם. כאשר אתם שולחים את המארז הביתה בדואר שליחים, והעובדים פותחים את הדלת ועומד מולם שליח עם מארז מיוחד עבורם, הם יהיו מופתעים, נרגשים ומאושרים ממש מהמחווה.

מה לכלול במארז?

יש המון רעיונות ואתם יכולים לבחור באיזה קונספט שתרצו. כאשר מדובר במארזים לפסח לעובדים, אפשר לכלול מוצרי מזון מיוחדים, בקבוק יין איכותי ואפשר ללכת לכיוון עונתי ואביבי יותר, עם מוצרים לטיולים ולפיקניק בחוץ. באופן כללי, אינכם צריכים להסתבך, אתם יכולים פשוט לפנות לחברה אשר תספק לכם מענה מקיף וכולל עם מארזים מוכנים ומובנים לעובדים ואתם רק תצטרכו לבחור את אלו שמתאימים למותג שלכם.

חברה שמתמחה במתנות לעובדים, תעניק לכם שירות כולל מה שיקל על הבחירה, כמו גם על תהליך האספקה עם שפע של מארזי מתנה, מבחר עצום בטווח רחב של מחירים והמון נכונות לשמח את העובדים שלכם.

אל תשכחו – מיתוג

התחום של מארזים לפסח מאוד מפותח ומלבד המתנה עצמה, מחכות לכם אפשרויות מיתוג ואריזה שונות כך שאתם יכולים לעטוף את המתנות איך שתרצו ולהפוך אותן לשלכם. כמובן שחברה מקצועית יכולה לעשות את הכל עבורכם, לארוז ולעטוף את המארזים כמו גם לשלוח אותם אליכם או ישירות לנמענים שלכם, וכך לחסוך לכם המון זמן יקר והתעסקות.

מתן מארזים לפסח לעובדים זו דרך מעולה לבדל את עצמכם מהמתחרים, לייחד את המותג שלכם וליצור לעצמכם יתרון תחרותי. מתנות אינן מראות שאכפת לכם מהעובדים שלכם, ושאתם מוכנים לעשות מעל ומעבר כדי להפתיע את העובדים שלכם ולגרום להם לחייך, אין ספק שהלקוחות יעריכו יותר עסקים שיודעים להעריך את הנכס החשוב ביותר שלהם.

ולבסוף – כדי להעצים את ההפתעה, עליכם לבחור בספק הנכון

אנו ב-AllGifts מקלים על כל תהליך חלוקת המתנות והמארזים לעובדים שלכם, והופכים את כל ההתארגנות לפשוטה וקלה עבורכם, גם אם חיכיתם ממש עד לרגע האחרון. אצלנו תמצאו מגוון ענק של מארזים לפסח שנארזו באהבה במיוחד כדי לשמח עובדים באשר הם, תוכלו לבחור את המתנות המועדפות עליכם בקלות, אונליין, למתג אותן ולארוז בצורה יפה, להוסיף כרטיסי ברכה מותאמים אישית, ולשמח את העובדים לקראת החג.

בין אם אלו מתנות לפסח ובין אם עבור כל סיבה ומטרה, אנו ערוכים עם מלאי נרחב ואינספור רעיונות למארזים מושלמים!