חברת הפרסום ברעם משיקה, לראשונה בעולם, מפעל לדפוס דיגיטאלי מהמתקדמים בעולם משולב עם סטודיו לגרפיקה וגלרייה לאומנות, ה- BARAM CITY PRESS. היקף ההשקעה מסתכם בכ- 15 מיליון ₪
פרסום
ויק חוזרת לארץ - תשמש כפרזנטורית של חברת התכשיטים איטלי גולד
קמפיין פרסומי חדש לשעוני לקוסט
במסגרת קמפיין בינלאומי למותג היוקרה 'לקוסט' יוצאת יבואנית השעונים "סי בי סטייל" בקמפיין פרסום ממוקד בהשקעה של 100,000 ₪ עבור קולקציית שעוני המותג לקיץ 2010. קמפיין זה הינו חלק מקמפיין פרסום של חברת הביגוד והשעונים העולמית לקוסט, במסגרתו תציג יצרנית המותג את שעוני החברה מהקולקציה האחרונה מתחום שעוני הספורט לקיץ 2010
הרדיו החרדי קורץ למפרסמים החילוניים
מספר ימים לאחר פרסום נתוני ה-TGI אשר מצביעים על עלייה בשיעור המאזינים לרדיו קול חי, משיקה התחנה החרדית קמפיין פרסומי חדש למפרסמים במדיה הכללית בעלות של חצי מיליון ₪. "מתפלל להגדיל את המכירות ? תגדיל את נתח הפרסום!"- כך מדגישים ברדיו קול חי דרך קמפיין פרסומי נרחב את כוח הקנייה של המגזר החרדי עבור מפרסמים פוטנציאליים. לפי הערכות שונות שפורסמו לאחרונה המגזר החרדי והדתי במדינת ישראל מונה קרוב למיליון איש
תקציב מותג תכשיטי איטלי גולד לאליקים הרמן נהרדעא
אורנה בנאי תככב בקמפיין הראשון של ברנפלקס
תלמה מקבוצת יוניליוור מחזירה לקדמת הבמה את אחד ממוצרי הדגל של החברה – ברנפלקס תלמה. במסגרת זו, משיקה החברה קמפיין רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובכיכובה של אורנה בנאי, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪
וולוו עולה בקמפיין טרייד אין חדש ל- S80 באמצעות מקאן אריקסון
וולוו עולה בקמפיין מחודש למכונית היוקרה הייצוגית של המותג – VOLVO S80 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. תקציב קמפיין מדווח - 250,000 ₪