פנדורה, מותג תכשיטי היוקרה הדני, יוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-2 מיליון ₪, בעיתונות, באינטרנט ושילוט חוצות ענק בגודל 300 מ"ר
PANDORA, מותג התכשיטים הדני שהפך להצלחה בינלאומית, עולה בקמפיין השקה בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ תחת הסלוגן "יצירתיות מלאת יופי". הקמפיין יתפרסם בעיתונות הכתובה, באינטרנט, ובשילוט חוצות. במסגרת זו יועלה גם שילוט חוצות ענק, בגודל של 300 מ"ר, שהוצב בפינת הרחובות וייצמן-ארלוזרוב, בתל-אביב.
לאחרונה השיקה פנדורה את חנות הדגל שלה במתחם שוסטר ברמת אביב ג', וצפויה להשיק חנות נוספת בכיכר המדינה. היבואנית, חברת CityTime IL (הפועלת בתחום הקימעונאות בישראל עם רשת חנויות הבישול The Cook Store) תשקיע כ-2 מיליון ₪ נוספים בפתיחתן ועיצובן של חנויות אלה. במהלך 2011 צפויה PANDORA לפתוח חנויות קונספט נוספות בפריסה ארצית.