כלים

במסגרת מהלך שיווקי חדש  תעלה החודש רשת מרפאות כללית רפואה משלימה, מבית כללית, קמפיין חדש השם דגש על הפיקוח הרפואי בטיפולי הרפואה המשלימה

הקמפיין יעלה החל מפברואר 2011 למשך כחודש וחצי,  ב-10 תחנות רדיו  אזורי (תחנות שפ"א בפריסה ארצית), ובעיתונות הכתובה (ישראל היום ומקומונים)  ובאתרי אינטרנט מובילים.

המסר בקמפיין הינו, " כללית רפואה משלימה, מגוון טיפולים משלימים בפיקוח רפואי מלא".

הקמפיין מיועד להדגיש את חשיבותו של הפיקוח הרפואי בטיפולי הרפואה המשלימה, וכן להביא לידיעת הציבור את מבצע ייעוץ רפואי וטיפול אחד בשיאצו ,דיקור סיני או רפלקסולוגיה ב 60 ₪  בלבד המיועד ללקוחות חדשים בכללית רפואה משלימה שהינם כללית מושלם (כפוף לתקנון).

בין הטיפולים הניתנים בכללית רפואה משלימה : דיקור סיני, שיאצו, רפלקסולוגיה, כירופרקטיקה, נטורופתיה, פלדנקרייז, ביופידבק ועוד. ההשקעה בקמפיין  הינה בתקציב כולל של 300,000 ₪.

גלעד שגב  מנהל השיווק הארצי של ש.ל.ה ( כללית רפואה משלימה, כללית סמייל וכללית אסתטיקה)  מציין:" מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות לחשיבותו של הפיקוח הרפואי בטיפולי הרפואה המשלימה.אנו בכללית רפואה משלימה, שמים את המטופל במרכז מעיננו על מנת לתת טיפול ושירות מקצועי  בסטנדרטים גבוהים ביותר,  על ידי מיטב הרופאים והמטפלים בארץ, כל זאת תחת פיקוח רפואי מלא.

הקמפיין נערך באמצעות  משרד הפרסום ראובני פרידן.

משנה למנכ"ל: ניב חורש

סמנכ"לית לקוחות : ליזה יופה

סופרוויזרית:שי קורן

תקציבאית: רונית ליכטן

מנהל קריאיטיב: אילן ירוחם

ארטדיירקטור: רועי מירון

מנהל אסטרטגיה: יהב דריזין

מפיק: אסף רונן

מדיה: קרן שניידר