כלים

לאחר שבשנה האחרונה המותג עלית מקבוצת שטראוס מנהל תקשורת שוטפת עם צרכניו מעל דפי הפייסבוק באמצעות דמויות ה"עליתים". ולאחר הקמפיין שקרא לצרכנים להחליט על שמו של מוצר "וופלים או בפלות", לראשונה - פרסומת שנכתבה בוימה ושוחקה ע"י צרכנים אמיתיים. המהלך החדש למותג "שוקולד פרה", בהיקף של כ 4 מיליון ₪, יתחיל מחר בתשדיר של דקה וחצי שיחשוף את ההכנות למסע ב"מייקינג אוף", שישודר ב"ברייק הזהב" של תוכנית "האח הגדול" ערוץ 2.

IMG_8201-s משלחת עלית יצאה להודו ונפאל ובמשך עשרה ימים תעדה מטיילים במפגש שלהם עם השוקולד האהוב מישראל, המטיילים הישראליים צולמו מוסרים ד"ש הביתה, הדשים יעלו לאתר אינטרנט ייחודי שנבנה כחלק מהמהלך.

לדברי סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה, קבוצת שטראוס: "מדובר במהלך נועז בו אישרנו לצוותי ההפקה לצאת לצילומים של פרסומת ללא תסריט, תוך שאנו מאמינים שהמפגש האוטנטי של המטיילים עם שוקולד פרה הוא מעבר לכל תסריט יהיה מושלם ככל האפשר.

כך אנו מיישמים את אמונתנו שהיום בעידן הטכנולוגי, יותר מתמיד נכון לקיים עם הצרכנים דיאלוג דו כיווני בשונה מהשיטה המסורתית של מסרים חד-כיווניים "

במהלך חודש נובמבר יצא צוות עלית עמוס ב-80 ק"ג של שוקולד פרה אל אתרי הטיול האהובים ביותר על הישראלים בהודו ונפאל והעפיל אל פסגת הרי האנפורנה בגובה של 5000 מ' מעל פני הים. שם חילק הצוות שוקולד למטיילים הישראלים ונתן להם הזדמנות למסור ד"ש מצולם לארץ. התוצאה תועדה לקמפיין הפרסום החדש של שוקולד פרה.

הקמפיין, מבית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי והחטיבה הדיגיטלית שלו סאצ'י אינטראקטיב ילווה בסרטים בטלוויזיה, באנרים באינטרנט, אתר אינטרנט ייעודי ובפעילות בדפי הפייסבוק של "העליתים" - דמויות המותג של עלית.