אתר ההכרויות לסטוצים "www.freelove.co.il" , יצא בקמפיין פרסומי חדש בשם " יש לך האמר? בא לעשות ממנו כסף!". במסגרת הקמפיין, האתר מציע לבעלי האמרים, לבצע עיטוף רכב תמורת 30,000 ₪.
פרסום
ראובני פרידן יבצעו קמפיין חדש למזרחי טפחות
המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪
החרדים ילמדו פרסום ושיווק
קמפיין חדש לאיבחון סרטן המעי הגס

מיתוג מחדש ל"פרי הגליל"
תשלובת "
שלטי החוצות הוסרו - "פוגעים ברגשות הציבור"
סקס והעיר הקשישה - עירית גבעתיים הורידה שלטי פירסום פרובוקטיביים. אתר ההיכרויות Freelove.co.il מעלה מחדש את הקמפיין הפרסומי בגבעתיים לאחר שעיריית גבעתיים הורתה לחברת הפרסום להסירו. המדובר בעשרות שלטי פרסום שהוצבו ברחובות גבעתיים ובהם מסרים שמטרתם לעורר את המודעות לסוג הכרויות "שונה וייחודי" באתר ההיכרויות הוותיק freelove.co.il .
מיתוג מחדש ל"הילוך שישי"
"הילוך שישי " מובילים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש בהיקף של כ- 500,000 ₪ . הסלוגן הנבחר להוביל את המהלך :"הילוך שישי"- המומחים בענף הרכב. הילוך שישי, קבוצת מרכזי שירות ומכירה לרכב יוצאת בימים אלו במהלך מיתוג מחדש שיכנס לתוקף החל מה-1/3/2010. במסגרת המהלך נעשתה האנשה של סמל הפרפר המלווה את החברה כבר עשרות שנים ונוסף הסלוגן: "הילוך שישי - המומחים בענף הרכב". הפרפר מייצג את המסורת של הקבוצה והאנשתו - את אופייה המקצועני, השירותי והחדשני של הקבוצה.