כלים

קבוצת שטראוס משיקה: קמפיין חדש לדני ודניאלה בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. מחלבות שטראוס מציגות קמפיין חדש ומשולב למעדני החלב דני ודניאלה, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי\ Y&R

במרכזו של הקמפיין סרט פרסומת, בן 60 שניות, המתקשר באופן חדשני 2 מותגים שונים ביחד. בסרט הפרסומת אנו מצטרפים למתמודדת בשעשועון טלוויזיה, שמגיעה לשלב שאלת הגמר של השעשועון- השאלה על כל הקופה.

השאלה היא: מהו מעדן החלב שילדים במדינה גדלו עליו? המתמודדת מתלבטת בין שני המעדנים שעליהם כולם גדלו- דני ודניאלה.

הילד של דני, מהפרסומת הבלתי נשכחת לדני, הגיע להופעת אורח. אותו הילד ששר בחיוך: אמא, אני רוצה דני... בנוסף לו עוד 98 שחקנים השתתפו בצילומים, והם נמשכו יומיים. הקמפיין יכלול סרט טלוויזיה, עם שני סופים שונים כאמור, ופעילות אינטרנט מיוחדת שתאפשר לגולשים להשתתף בשעשועון ולזכות בפרסים.

מיכל איתן, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות: "המעדנים האהובים שכולנו גדלנו עליהם, המככבים כבר שנים בכל בית בישראל וזוכים כיום לקמפיין מפתיע וייחודי תחת האמירה:"מעדני שטראוס טעם הילדות שלנו".

קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן, מנהל קריאייטיב: ליאור זייד, קופירייטר: ליאור כהן, ארטדיירקטורית: יערה אשכנזי, מנהלי קריאייטיב אינטראקטיב: שגיא בלומברג, רועי כהן, קופירייטרית אינטראקטיב: מעיין דר, ארטדיירקטור אינטראקטיב: דן קשאני, מנהל לקוחות: אדם פולצ'ק, סופרוויזרית: חגית ארז, תקציבאית: לבנת מזרחי

סופרווייזר אינטראקטיב: עמיחי קטן, תקציבאית אינטראקטיב: מיכל קליש, מנהל פלנינג: יוני להב, מנהלת צוות פלנינג: ורד גולן, פלנריות: איילת אספורמס, ענבל לייטנר, מפיקת משרד: אסנת אבן איתן, במאית: איילת מנחמי, עורך: מאור קשת, חברת הפקה: "מולה הפקות",בית פוסט: גראוויטי, מוסיקאי: ערן פריאון, סאונד: סאונדהאוס, הודי בן ארי.

שטראוס: מנהלת שיווק: מיכל איתן, מנהלת תקשורת שיווקית: מיכל צוקרמן, מנהל תחום מעדנים: אורי מזור, מנהלת מותג: ענבר שולמן, מנהלת הפקות טלוויזיה: שביט יגן תבור.