כלים

מותג האיפור המוביל בעולם, M.A.C מעלה לראשונה בישראל קמפיין פרסומי לתקשור פרוייקט "ויוה גלאם" של המותג. את הקמפיין, שעולה בהשקעה של -600,000 ₪ מובילה הכוכבת המדוברת בעולם, ליידי גאגא, המכהנת זו השנה השנייה כדוברת קרן האיידס העולמית של המותג M.A.C

הקמפיין עולה בישראל במהלך אפריל במודעות פרינט במגזינים ובפריסה רחבה באינטרנט.

קרן האיידס של M.A.C היא הלב והנשמה של חברת M.A.C. הקרן נוסדה בשנת 1994 במטרה לספק תמיכה גלובלית לגברים, נשים וילדים מכל העולם אשר נפגעו או הושפעו ממחלת האיידס. הקרן היא חלוצה במימון תחום האיידס ומעניקה תמיכה כספית לארגונים שפועלים באזורים ובקרב קהילות הזקוקות לסיוע.

MAF הינה גוף המימון הארגוני הלא-רפואי הגדול ביותר בזירה והיא מחוייבת לתת מענה לבעיית הקשר בין עוני לאיידס, זאת באמצעות תמיכה בארגונים שונים ברחבי העולם אשר מספקים מגוון רחב של שירותים לאנשים החיים עם איידס.

עד היום גייסה הקרן 180 מיליון דולר (ארה"ב) כאשר הסכום כולו התקבל ממכירה של ליפסטיק וליפגלוס VIVA GLAM של M.A.C תוך תרומה של 100% מסכום המכירה למאבק באיידס.