אומרים שהאינטרנט הפך את העולם ל"כפר גלובאלי קטן". הסיפור הבא ידגים למה הכוונה. בימיו הראשונים של אתר גלובס באינטרנט עלה קמפיין פרסום של חברה ישראלית למערכת אל-פסק במחיר מבצע. היה זה אחד הקמפיינים הראשונים שעלו באתר והוא התפרסם בעברית ובאנגלית (כן, לגלובס הייתה אז גרסת מראה מלאה באנגלית לאתר) והמבצע היה באמת מבצע משתלם. הרכילות מספרת שהחברה החלה מקבלת מאות ואולי יותר הזמנות מכל העולם. זה נשמע כמו קמפיין מוצלח, אלא, שהחברה לא לקחה בחשבון אספקה של מאות יחידות בזמן קצר, כפי שהתחייבה, ולא תמחרה משלוחים בינלאומיים במחיר שפרסמה. לקמפיין לא היו אותיות קטנות, כך, שהקמפיין גרם לא מעט נזק תדמיתי וכספי לחברה כשהבינה שלא תוכל לעמוד בהתחייבויות שנתנה
קרא עוד...

אמש השיקה קליקים - המכללה ליצירת הכנסות מהאינטרנט, את תוכנית הלימודים החדשה שלה, קליקים 2.0, בכנס מיוחד שהתקיים בקמפוס מכללת cash flow בתל-אביב. בכנס הציג רן ארוסי, יזם אינטרנט ומייסד המכללה, את הנתונים המצביעים על כך כי בשנת 2010 ישנם כ-2,000 ישראלים המתפרנסים באופן עצמאי משיווק באינטרנט. מתוכם, 15% מתפרנסים ממסחר אלקטרוני באתרים כגון איביי וזירות מסחר אחרות, ו-85% מתפרנסים משיווק אינטרנטי של תוכניות שותפים (שיווק מוצרים תמורת עמלות)

קרא עוד...

דמיינו שאתם עומדים בחדר מלא אנשים ומנסים להציג את עצמכם, או את העסק שלכם. החדר מלא באנשים רלוונטיים שחשוב לכם שיכירו אתכם, אתם בטוחים שאם הם היו מכירים אתכם, הם היו מוכנים להשתמש בשירותיכם המקצועיים, או לקנות את המוצרים שלכם
קרא עוד...

בערב שבועות 18.5.10 ייחנך בית הספר הווירטואלי הראשון ללימוד הקמת אתר אינטרנט מתקדם ושיווקו באמצעות שימוש בכל הכלים החינמיים העדכניים המצויים ברשת - Internet Marketing School. לדברי יזמת הפרויקט, לילך דרור, המחזור הראשון מיועד לבעלי עסקים קטנים ולעצמאיים. התלמידים ייהנו מהדרכה מקיפה במשך שנת לימודים בת 12 חודשים, כאשר במהלכה הם יוכלו לפתח את האתר שבנו ולנצל את הרשת לקידום העסק שלהם

קרא עוד...

לא מן הנמנע שעוד מוקדם להספיד ערוצי פרסום באינטרנט כמו באנרים שהפנייה שלהם רחבה יותר ופחות ממוקדת, אבל, אין ספק שהמודל הזה ישנה את פניו ואת צורת הפעולה שלו בקרוב. הגולשים פתחו "עיוורון באנרים", המפרסמים "מצביעים ברגליים" לטובת תוכן שיווקי ופנייה אישית וממוקדת ללקוחות והטכנולוגיה מסייעת לנו בחסימה פעילה של סוגי פרסום שונים

קרא עוד...

היסטריית סיגל דקל בפייסבוק: מ-1,700 לכ-18,000 "אוהדות" בתוך שבועיים בעקבות השקת מבצע "או-לה-לה", בהשקעה של 40 אלף שקל בלבד. בחודש דצמבר האחרון פתחה מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עמוד ברשת החברתית "פייסבוק", מתוך כוונה לפנות בצורה ממוקדת יותר אל קהל היעד שלה, ובמטרה להגיע אל קהל צעיר יותר

קרא עוד...

השבוע מעלה חטיבת סיאט, לבית צ'מפיון מוטורס, קמפיין טלוויזיה. סרט הקמפיין ייחודי ביותר ושונה, מופק כקליפ, שחקניו (שאינם שחקנים מקצועיים) לוהקו באמצעות קמפיין שנערך בפייסבוק, בו הוזמנו לקוחות סיאט, וחברים ב"קלאב סיאט" להשתתף בסרט פרסומת

קרא עוד...