
אם אתם נמנים בין בעלי העסקים ששואפים להצליח בגדול, להרחיב את העסק ולהרוויח יותר – הכתבה הבאה היא במיוחד בשבילכם!
אם אתם נמנים בין בעלי העסקים ששואפים להצליח בגדול, להרחיב את העסק ולהרוויח יותר – הכתבה הבאה היא במיוחד בשבילכם!
קידום ממומן בפייסבוק, הוא אחד הערוצים החזקים שיש היום בשוק השיווק הדיגיטלי ולא בכדי.
פרסום ממומן בגוגל הוא אחד משיטות הקידום הנפוצות יותר ולא בכדי. מדובר בשיטה מהירה המביאה את החשיפה הרצויה תוך זמן קצר. כך שאם יש לכם מוצר או שירות שאתם מעוניינים לקדם, כדאי לעשות זאת באמצעות גוגל. עם זאת, לא מדובר רק בתשלום עבור הפרסום, אלא בהרבה יותר מזה. אחרי הכול, אתם צריכים לשפר את ההמרות כל הזמן, על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם, וצריך לדעת כיצד לעשות זאת נכון.
לא משנה אם אתם בעלים של חברה מצליחה, או שפתחתם מוצר ייחודי, אם לא תדעו לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, לא תצליחו להשיג לקוחות פוטנציאלים. שיפור יחס המרה (CRO) הוא דרך יעילה להבין האם אתם בדרך הנכונה. אז מה זה CRO ואיך מחשבים אותו? הרי לפניכם במאמר.
בעבר אנו הצרכנים היינו מבצעים רכישות אונליין בעיקר מחו"ל, המגוון היה יותר רחב, היו מותגים שלא ניתן להשיג בארץ, המחירים היו משתלמים יותר ובאופן כללי לא היו הרבה אתרי אונליין לרכישה בארץ.
היזכרו בפעם האחרונה שחיפשתם משהו בגוגל. שניות ספורות לאחר לחיצה על מקש ה -ENTER , הוצגו בפניכם אינספור תוצאות המובילות לאתרים שונים.
שאלתם את עצמכם פעם על פי מה גוגל קובע להציג לכם דווקא במקום הראשון את האתר הזה ולא אחר ואיך בכלל נקבע סדר ההצגה של האתרים?
התשובה נמצאת ממש כאן במאמר הזה.
אם אתם חדשים בעולם השיווק ברשת האינטרנט, או לא מבינים איך כל העניין הזה עובד, תדעו לכם שזה יותר פשוט ממה שאתם חושבים (עבור הלקוח), והרבה יותר מורכב ממה שאתם יכולים לדמיין. שיווק דיגיטלי זה מקצוע, זה תחום שלם שהולך וגדל בקצב מסחרר, וכל פעם שחושבים שהוא לא יכול להתפתח עוד, איזו חברה ממציאה עוד אלמנט ועוד פיצ’ר שמאפשר לבעלי עסקים להגיע לקהל יותר ממוקד, יותר מפולח, ויותר מדויק מאי-פעם.