פרסום ממומן בגוגל הוא אחד משיטות הקידום הנפוצות יותר ולא בכדי. מדובר בשיטה מהירה המביאה את החשיפה הרצויה תוך זמן קצר. כך שאם יש לכם מוצר או שירות שאתם מעוניינים לקדם, כדאי לעשות זאת באמצעות גוגל. עם זאת, לא מדובר רק בתשלום עבור הפרסום, אלא בהרבה יותר מזה. אחרי הכול, אתם צריכים לשפר את ההמרות כל הזמן, על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם, וצריך לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

מדוע כדאי לפרסם דרך גוגל?

קיימים כמה יתרונות משמעותיים לפרסום דרך גוגל וזאת לצד החשיפה הרבה שאתם מקבלים. דבר ראשון, במסגרת הפרסום בגוגל תוכלו לקבל תוצאות מהירות ואיכותיות. אם במסגרת קידום האתרים האורגני יש צורך לעבוד קשה כדי להגיע למקומות הראשונים כעבור חודש או חודשיים, הרי שהקידום הממומן מאפשר לעשות זאת בקלות רבה יותר. שנית, הקידום הממומן מאפשר לכם לבחור בסוג הקמפיין הרצוי עבור המודעה שלכם. תוכלו לבחור בקמפיין המבוסס על חיפוש בגוגל ועל התאמת מילות המפתח הרלוונטיות, ישנם קמפיינים המבוססים על פרסום דרך רשתות חברתיות וקיימים גם קמפיינים אשר מתאימים לעסק שיש לו חנות אלקטרונית. נוסף על כך, בעזרת הפרסום בגוגל ניתן לבדוק מה עובד עבורכם ומה לא ולעקוב אחר הביצועים, לקבל פניות איכותיות בהנחה שאתם מנהלים את הקמפיין שלכם נכון ולקבל שיטת פרסום זולה שמתאימה לכל אחד, כן גם לעסק בתחילת דרכו.

המדריך השלם לשיפור ההמרות לקמפיין ממומן בגוגל

כאשר מדובר בקמפיין ממומן, אתם רוצים לשפר את יחסי ההמרה שלכם ולהוביל לתוצאות טובות. ביצוע קמפיין PPC יעיל תלוי בהתנהלות שלכם, אז קבלו את כל הדרכים לעשות זאת:

1. שומרים על הכללים בעת כתיבת המודעה.

חשוב להיות ערניים לדרישות של גוגל מבחינת פורמט המודעה. לדוגמה, שמירה על מספר התווים במודעה, ניסוח התיאור, ללא סימני קריאה ועוד. ברגע שפועלים לפי הכללים של גוגל, הדרך למקומות הראשונים קצרה יותר.

2. מעודדים את הגולשים לבצע פעולה.

המטרה של המודעה היא בסופו של דבר לעודד את הגולש לבצע פעולה מסוימת. חשוב לנסח את המודעה הממומנת כך שתדבר יותר לקהל היעד, וגם לעודד את הגולשים באמצעות משפטי הנעה לפעולה.

3. ניסוח מודעה מובנת לכולם.

בסופו של דבר אתם רוצים שכל מי שיראה את המודעה שלכם יבין במה מדובר ואילו שירותים אתם מציעים. לפיכך, חשוב שהמודעה תהיה מנוסחת באופן קצר וקולע.

4. מדוע צריך לפנות דווקא אליכם?

אם רוצים לעודד את הגולשים לפנות דווקא אליכם ולהשאיר פרטים במודעה הממומנת, כדאי לשכנע אותם לפנות דווקא אליכם ולא אל המתחרים. מה מייחד את העסק שלכם? איזו בעיה אתם באים לפתור בעזרת המוצר או השירות שלכם? מהם היתרונות שלכם? וכדומה.

5. מבצעים חקר מילות מפתח.

הגולשים מגיעים אל המודעות הממומנות באמצעות מילות המפתח שהם מקלידים. לפיכך, יש צורך לבצע חקר מילות מפתח על מנת לבדוק מה בדיוק יעבוד עבורכם. אל תשכחו כי קיימים מתחרים לא מעטים על אותן מילות מפתח, ועל כן כדאי לבחור מילות מפתח בחכמה.

6. משפרים את יחסי ההמרה ברשת המדיה.

ניתן לפרסם מודעה ממומנת בגוגל באמצעות רשת המדיה, וכדי לעשות זאת, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. ראשית, מומלץ לבצע טרגוט של קהל היעד, כלומר, להתאים את המודעה לקהל היד מבחינת פרמטרים כמו נתונים גמוגרפיים, תחומי עניין, הרגלי קנייה ועוד. שנית, מומלץ לעצב את המודעות שלכם תוך התאמה לקהל היעד, שכן הגולשים נוטים לגלוש באמצעות העיניים והם ישמחו לראות מודעה מעוצבת כראוי עם תמונות, עיצובים שונים ואפילו סרטון קצר. נוסף על כך, כדאי לשקול להוסיף קמפיין רימרקטינג. לא אחת קורה שגולשים מתבוננים במודעה שלכם, אך מחליטים שלא לבצע פעולת רכישה בסוף מסיבה זו או אחרת. המודעה הממומנת יכולה "לעקוב" אחר גולשים אלה בידידותיות. כך שאם הם נכנסים לאתר מסוים כמו ערוץ יוטיוב, המודעה של המוצר או השירות שלכם תופיע לנגד עיניהם.

7. האם גוגל באמת מתעדפת את המודעה שלכם?

גם אם אתם משלמים לגוגל, זה לא תמיד אומר שהיא נותנת לכם עדיפות על פני מודעות אחרות. אחרי הכול, על כל בעל עסק הפועל בנישה מסוימת, יש עוד אלפי מתחרים על המקום. תוכלו לשפר את היחס של גוגל כלפיכם בדרכים שונות:

  • מהירות טעינה – יש צורך לטעינה מהירה של העמוד שלכם. עמוד שייטען בצורה איטית, עלול לגרום לכם להפסיד לא מעט לקוחות פוטנציאליים.
  • הוסיפו כפתורי הנעה לפעולה – כדי שהגולשים יפנו דווקא אליכם.
  • שימרו על הפניה לתוכן רלוונטי – חשוב שהמודעה שלכם תהיה ממוקדת ותפנה לתוכן רלוונטי.
  • עיצוב מתאים – יש לשמור על רמת גרפיקה תקינה וללא גיבובים של עיצובים.
  • רספונסיביות לנייד – מרבית הגולשים משתמשים בטלפון הקטן שלהם כדי לחפש שירותים, אז כדאי בהחלט להתאים את השירותים לנייד.
  • תוכן איכותי – גם בהודעה ממומנת חשוב לשמור על תוכן איכותי. לפיכך, יש לדאוג לכותרות מושכות עין, כתיבת תכנים מעניינים, חלוקה נכונה לפסקאות, קישורים פנימיים ועוד.

אם נסכם, ראינו את היתרונות המשמעותיים של פרסום באמצעות גוגל וגם את הדרכים לפרסום יעיל. לא מומלץ לבצע את הפרסום לבד, אלא לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום. חברה שיש לה ניסיון רב תעשה כל שביכולתה כדי להביא אתכם להצלחה. כמובן, כדי להצליח באמת יש צורך לבחור את החברה המתאימה והאיכותית ביותר. כדאי לבחון את מספר שנות הניסיון שיש לחברה בתחום, לבדוק אם יש עליה המלצות חמות מצד לקוחות אחרים, לבחון את תיק העבודות שלה וכמובן לדבר עם הצוות שלה. האם יש ביניכם הבנה וכימיה טובה? האם תוכלו לעבוד יחד לאורך זמן?