רשת מועדוני הכושר 'Sweat star', המציעים שירותי כושר, בריאות וספורט בגוש דן ובאשדוד, יוצאת בקמפיין חדש לקראת הקיץ. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום 'שנהב' ויתפרסם בעיתונות, שלטי חוצות, תחנות אוטובוס וכן בפעילות ATL נרחבת - בהשקעה כוללת של כ-250 אלף שקלים

כלים

במסגרת הקמפיין מציגה הרשת את "90-60-90"-השיטה המהפכנית לחיטוב הגוף הכוללת: 90 ימי אימון מותאם אישית-תוכנית אימונים אישית הנבנית ע"י קאוצ'ר מטעם sweat star ל-90 יום, 60 ₪ הנחה ממחיר המנוי החודשי ו-90 דקות אימון בכל פעם. כחלק מהקמפיין ייהנו הנרשמים למנוי שנתי משלל מתנות והטבות מפנקות בשווי כולל של 300 ₪.

לדברי מנהלת השיווק של רשת Sweat Star'', שרית וויזגן: "לאחר מחקרים מעמיקים עפ"י פילוח נכון לצרכי המתאמנים בחדרי הכושר, הרכבנו שיטת אימון ייחודית המתאימה לקהל הרחב ותואמת את אורח החיים הנכון לכל מתאמן באופן פרטני. בהתבסס על תובנה זו יצאנו לקמפיין החדש המעניק ערך מוסף ללקוחות".