JCDecaux, החברה היחידה בעולם המתמקדת בפרסום חוצות על תחנות אוטובוסים מציעה למפרסמים למתג תחנות אוטובוס עם ויזואליות המותג שלהם. איכות המתקנים החדשים שהותקנו ע"י JCDecaux בת"א, בעקבות זכייתה במכרז של עיריית תל אביב-יפו מעוררת עניין רב. המפרסמים רוצים שהפרסומות שלהם יבלטו ויצליחו להפתיע את הצרכנים

כלים
לוכוסויז'ן היא החברה הראשונה שתשתמש בשיטה זו עם המותג JOHN GALLIANO. הקמפיין יעלה ב-300 פוסטרים, מתוכם 10 תחנות אוטובוס יהיו ממותגות ויגבירו את הפרסום באזור. האלמנטים בהם משתמשים להצגת המותג מחיים את אווירת המותג בעשרה מיקומים אסטרטגיים שנבחרו בעזרת JCDecaux. הקמפיין יוצא הדופן יעבוד על הזדהות של הצרכן עם המותג שצועד בשטח היומי שלו. כך, דרך התחנות הממותגות מעביר המפרסם את זהות המותג לרחוב.

JCDecaux Innovate היא אחת ממחלקות JCDecaux המוקדשת לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטראקטיביים. המחלקה מהווה חלק מהחידושים ש JCDecaux -הביאה עמה בעקבות החוזה שנחתם ל-15 שנה עם עיריית תל אביב-יפו. הזכיין התחיל בשינוי הכולל בין היתר עיצוב ובנית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות. ניכר כי, האיכות שמביאה עמה חברת JCDecaux מציגה סטנדרטים חדשים בינלאומיים.

פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: " JCDecauxמציעה למפרסמים להשתמש בתחנות אוטובוס כחלון ראווה למותגים שלהם. כמובן שרעיונות חדשניים יכולים לייעל את אפקט הקמפיין ובכך לגרום לעליה במכירות. אנו שמחים שלוכסויז'ן בחרה את המותג JOHN GALLIANO כדי לנצל את ההזדמנות הזו בת"א".

JCDecaux: נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים, ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

לוכסויז'ן הינה חברת קבוצת לפידות, אחת החברות המובילות בישראל במגזר הבריאות, ייבוא, הפצה ושיווק מגוון רחב של מוצרים איכותיים ושירות. לוכסויז'ן נחשבת לאחת היבואניות המובילות בישראל והמפיצות של חזון הטיפול בתחום העיניים. לחברה מוצרי אליטה של יצרנים בינלאומיים מובילים באופנה ומותגי מעצבים. לוכסויז'ן הינה שותפה לבחירות המחויבויות לאיכות הגבוהה ביותר של מוצרים ושירותים, בשילוב עם הבנה לגבי האחריות שיש לה לבריאות לקוחותיה. לשם כך, מגובה על ידי השירותים המקצועיים הגבוהים ביותר באיכות הטיפול.