uri_gavri_boaz_banay_smallלדברי מיכל איתן, מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות בשטראוס: "אחלה של שטראוס מוביל בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה" והסיסמא החדשה: 'לאכול טוב, לאכול אחלה'. כחלק מהמהלך, מסבירה איתן: "בחרנו במשפחת בנאי כמתאימה ביותר להוביל את  הקמפיין, המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, שמה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה". הקמפיין יעלה לאויר במחצית חודש יוני. באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי

כלים

אחלה של שטראוס, שחקנית חשובה ומובילה בתחום הסלטים, הכריזה כבר לפני כשנתיים על מהלך אסטרטגי נרחב תחת ההבטחה המותגית להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה. כך כבר ב- 2009 שודרגו כל מוצרי אחלה באמצעות החלפת השמן לשמן קנולה והפחתה של כמות השומן במוצרים. השלב הבא  באסטרטגיה הינו השקת מוצרי חומוס וטחינה הכוללים טחינה משומשום מלא. זהות המותג כולה נבנתה סביב פרמטרים של בריאות, טעם ומומחיות.

המהלך כולל:  פיתוח מוצרים חדשים בסדרה, קמפיין טלוויזיה ורדיו, אינטרנט וקידום מכירות בבתים ובנקודות המכירה

איתן מוסיפה כי: "זיהינו כי קהל היעד המרכזי של עולם החומוס והסלטים לצריכה בבית הנו ילדים ואימהות. למעלה מ 70% מכל גביע חומוס הנצרך בבית - נצרך ע"י הילדים. אימהות בוחרות חומוס וסלטים ע"פ פרמטרים של הטעם המועדף ע"י ילדי ואיכות ובריאות המוצרים. לכן אנחנו משיקים מוצרים שטעימים ובריאים יותר למשפחה. הבחירה במשפחת בנאי נראתה לנו טבעית מכל הבחינות והתאימה לנו מאד לקונספט של הקמפיין ולחוויה שרצינו להעביר ברגעים קטנים של משפחתיות שמוכרים לכולם."

על הקמפיין:

לאכול טוב לאכול אחלה- הקמפיין חדש לסלטי אחלה של שטראוס מבית שלמור אבנון עמיחי/Y&R

אחלה שטראוס עושה מהפכה בעולם הסלטים ומתקשרת אותה באמצעות קמפיין פרסומי מבית שלמור אבנון עמיחי\ Y&R, תחת המסר: כשהמרכיבים אחלה הכל אחלה והסלוגן: לאכול טוב לאכול אחלה.

במסגרת המהפכה יושם דגש על מרכיבי הסלטים כמו גרגירי חומוס משובחים, טחינה מלאה משומשום מלא ושמן קנולה מעולה. כאמור, מי שנבחרה להוביל את המהלך שיכריז על בשורת המרכיבים של סלטי אחלה היא לא אחרת ממשפחת בנאי. המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, שמה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה. האבא גברי, והבנים אורי ובועז יככבו בסדרת סרטים שיציגו את הסלטים החדשים של אחלה.

הקמפיין, שבמסגרתו תיחשף הסיסמה החדשה של סלטי אחלה: "לאכול טוב, לאכול אחלה", ארוז בשפה תקשורתית חדשה ובולטת אשר תלווה את המותג מעתה והלאה. הקמפיין יכלול סרטי טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט ופעילות קד"מ

קרדיטים:

מנהל קריאייטיב ראשי – גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב – צור גולן; מנהל קריאייטיב  - ליאור זייד; קריאייטיב: איילת חן ועידן לוי; מנהל לקוחות  - אדם פולצ'ק; סופרווייזרית – לירז קולודרו; תקציבאית – רויטל לוי; מפיקת משרד – שירה רובס ומירב צור; פלנינג – הלה תמיר וניבה זיו; מדיה – יוניון מדיה; חברת הפקה – POV; במאי  - שחר סגל; בית פוסט - גרביטי; עורך – שי אפלברג; סאונד – סאונד האוס; צלם – אבי קורן; מנהלת שיווק מזון טרי - מיכל איתן; מנהלת תקשורת שיווקית - מיכל צוקרמן; מנהלת תחום סלטי אחלה – טל צורף; מנהלת מותג – ענבר שולמן; מנהלת הפקות טלוויזיה - שביט יגן