לכל תקופה טרנדים צרכניים משלה. האייפונים והאייפדים של היום אינם שונים מהותית מהווקמן של שנות השמונים ומן הניידים של נוקיה ששלטה ברוב השוק העולמי בכל שנות התשעים. בכל המקרים מדובר במגה טרנדים צרכניים, שצצים יש מאין, מחוללים הכנסות של מיליארדי דולרים, ובמפתיע נעלמים ומפנים מקום לדבר הבא.
מאמרים - שיווק
בין שחיקה למהפכה צרכנית והכתרת הצרכן כמלך החדש / אביעד מאור
לאור הפרסומים על מסקנות ועדת קדמי ראוי להסתכל על התמורות שחלו על שוק המזון הישראלי. נראה כאילו הועדה לא הבינה עד הסוף את מצב השוק ומסקנותיה אינן עמוקות ורחבות מספיק על מנת לפתור את הבעיות המורכבות של השוק. בחלק מהמסקנות היא שוגה בניתוח השוק וחלקן אינן ישימות
נחמדות וצרכנות - איך לקוחות בוחרים שירות?/ יונתן פרנקל
מותק, תהייה "נחמד" - מה גורם לנו להחליט לרכוש מוצר? איזו חוויה אנחנו זוכרים מאנשים שנותנים לנו שרות, והאם אפשר ללמוד "להיות נחמד"?
שיווק, מהדורת 2011: עסקים למען עסקים/ מלכי יזדי
בפתחה של שנת 2011 בכל הקשור לפעילות העסקית של חברות ועסקים בינוניים וקטנים הבשורה והמגמה אשר מתגבשת בכל הקשור לשימור וטיפוח לקוחות, מבוססת על קורולציה במסגרתה בעלי עסקים וחברות משלבים כוחות ולצד אינטרסים משותפים יוצרים ויוזמים שיתופי פעולה כאשר המטרה המשותפת היא הרחבת הפעילות העסקית והגברת המכירות באופן משמעותי