סיגל דקל

(אופנה)

Sigal_Dekel_by_Iddo_Lavie_6"5 ימי עבודה, 9 שעות כל יום, 45 שעות בשבוע. המון בגדים ללבוש", כך מעצבת האופנה סיגל דקל בהשקת קולקציית אביב-קיץ 2010 שלה, תחת הכותרת "סיגל באה לעבודה" המציעה שלל פריטים במראה קז'ואל מוקפד עם נגיעות סמי-מחויטות לשעות העבודה והעסקים. בקולקציה נעשה שימוש בבדי כותנה ופשתן מעורב בכותנה, מעט ויסקוזה והרבה מאד משי. טווח המחירים: 210 ש"ח - 2,600 ש"ח, להשיג ב-14 חנויות סיגל דקל ברחבי הארץ

(און ליין)

היסטריית סיגל דקל בפייסבוק: מ-1,700 לכ-18,000 "אוהדות" בתוך שבועיים בעקבות השקת מבצע "או-לה-לה", בהשקעה של 40 אלף שקל בלבד. בחודש דצמבר האחרון פתחה מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עמוד ברשת החברתית "פייסבוק", מתוך כוונה לפנות בצורה ממוקדת יותר אל קהל היעד שלה, ובמטרה להגיע אל קהל צעיר יותר

(פרסום)

מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עולה בקמפיין קיץ 2010, תחת הססמא "סיגל באה לעבודה" הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון שקל, והינו המשך של קמפיין החורף "45H", שהשיק את מיצוב האופנה לשעות העבודה. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות אינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות ונק"מ