כל בעל עסק חייב שתעמוד לרשותו מערכת לניתוח נתונים ומידע בזמן אמת. ללא מערכת מסוג זה, תמצאו את עצמכם מקבלים החלטות לא מבוססות, כאלה שעשויות לעלות לכם ביוקר. אז מה אתם צריכים לדעת טרם בחירת מערכת המיועדת לניתוח נתונים ומידע? כיום השוק מוצף בעשרות רבות של מערכות, לכל מערכת יהיו את היתרונות שלה. אנו ננסה להעלים את סימני השאלה ולהשאיר אך ורק סימני קריאה. כך שאם תרצו לנתח נתונים ומידע בעסק, יהיה לכם קל לעשות זאת עם המערכת אותה בחרתם. הבחירה הזו עשויה להשפיע רבות על התפקוד של העסק, ולהיות האלמנט שישנה את המציאות כולה.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

ממשק נוח וידידותי למשתמש

בתור בעלים של עסק תמצאו את עצמכם לא פעם נכנסים אל תוך המערכת כדי להוציא דוחות מעודכנים. מערכת לניתוח נתונים ומידע צריכה להיות ידידותית למשתמש ככל האפשר. אם לא יהיה לכם נוח להשתמש במערכת עצמה, תימנעו מלעשות זאת בהזדמנויות השונות. ברגע שהמערכת תהיה פשוטה לשימוש, לא יהיו לכם תירוצים מדוע לא להשתמש בה. בכל פעם שתרצו לדעת מה קורה בעסק, תוכלו לקבל אינפורמציה מעודכנת בלחיצת כפתור אחת.

הצגת הנתונים בצורה ברורה

זה שיש לכם מערכת המבצעת ניתוח נתונים ומידע , אין זה אומר שאתם תעלו על דרך המלך. כדי שתוכלו לעלות על דרך המלך יהיה עליכם להבין בדיוק מה המערכת מנסה להגיד. אם המערכת מציגה נתונים בצורה לא ברורה, הסיכוי שתבינו מה לעשות עם המידע נמוך. לכן תוודאו מראש כי המערכת מציגה את המידע בצורה שיהיה לכם קל לקרוא ולהבין. כך תוכלו לעשות החלטות נכונות ומדויקות, כאלה שיביאו אתכם בדיוק למקום בו אתם רוצים להיות.

עדכון הנתונים באופן שוטף

במקרים רבים תרצו לדעת כי אתם נמצאים עם האצבע על הדופק בכל מה שקורה בהקשר של ניתוח נתונים ומידע. אך אם המערכת לא תתעדכן על בסיס קבוע, לא בטוח שהנתונים שיוצגו בפניכם יהיו הנכונים. ברגע שהמערכת אינה מתעדכנת, החשש העיקרי יהיה לקבל החלטות שגויות. רק מערכת המתעדכנות בכל יום מחדש יספקו לכם מידע שתוכלו להתבסס עליו. כל החלטה שתעשו עשויה להפוך את הקערה על פיה, ולהביא אתכם למקום בו אתם רוצים להיות.

המלצות מבעלי עסקים אחרים

אינכם הראשונים המחפשים אחר מערכת לצורך ניתוח נתונים ומידע, לפניכם היו בעלי עסקים נוספים. כדי שלא תעשו בחירה שתתחרטו עליה, מוטב לחפש מערכת שיש לה המלצות רבות. מערכת שכבר התנסו בה בעלי עסקים אחרים, ועל סמך ניסיונם הם מעידים עד כמה היא איכותית. ברגע שהמערכת תהיה איכותית, התוצאות יגיעו בדיוק כפי שציפיתם או תכננתם שהם יגיעו. נדגיש כי חשוב לבחון מספר רב של המלצות, כך לא תעשו בחירה שתתברר כבחירה שגויה.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…