כאשר מדובר על גן ילדים, החצר משחקת תפקיד לא קטן בכלל - הרי זהו האזור האהוב על רוב הילדים, המקום שבו הם יוכלו להתרוצץ בחוץ, לפרוק אנרגיות, לשחק ולשעשע את עצמם בימים יפים עם הרבה שמש. אולם, חצר היא גם מקום לא רע לישיבות צוות של אלו שעובדים בגן, לימי הורים וכן גם סתם לארח אנשים במידה ומתחשק לכם, ועל כן - החצר צריכה להיות מעוצבת היטב, ותוך כדי גם להתאים מבחינה עיצובית לילדים. אז איך תוכלו לעצב את החצר המושלמת בגן ילדים בעצמכם? בכתבה זו תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

קרדיט לתמונה Freepik
קרדיט לתמונה Freepik

 

מטרת החצר

לפני שתחפשו אחר תוספות נהדרות לחצר שלכם כמו למשל דשא סינטטי לגני ילדים, עליכם להבין היטב מהי המטרה העיקרית של החצר שלכם. נכון, לרוב החצרות בגני ילדים יש מטרה די מוגדרת, וכבר הזכרנו את שאר השימושים העיקריים שתוכלו לעשות בחצר שלכם בפסקת ההקדמה שמופיעה למעלה. אבל עדיין, חשוב מאוד שתדעו כי מטרת החצר היא בעצם להכניס את הטבע והסביבה אל מרחב גן הילדים, כך שתוכלו לספק להם מרחב שבו הם יוכלו להשתולל וליהנות. לכן דשא סינטטי לגני ילדים זאת בחירה נהדרת, מאחר ומדובר על תוספת שפחות כואב ליפול עליה, ואילו הדשא לא דורש כיסוח ותחזוקה אינטנסיבית מדי, וכל זאת מבלי להתפשר על המראה המהמם של דשא ירוק וטרי.

מה חשוב בחצר?

החלק הכי חשוב בחצר הוא לתת להיות מרחב "מאפשר". כלומר, מרחב שבו הילדים יוכלו לערוך התנסויות עשירות בהמון משחקים שונים, וליצור חברויות שונות למיניהן. אתם תהיו מופתעים מכמה שילדים יודעים להעסיק את עצמם בנוכחות החברה הנכונה, אבל בכל זאת, הנה כמה דברים שכל חצר מוצלחת צריכה להכיל:

משחקי כדור - משחקי כדור הם דרך נהדרת לפרוק לילדים אנרגיה לפני תנומת הצהריים, ומעבר לכך, באמצעותם תוכלו לבדר את הילדים ואפילו ליצור תחרויות בריאות וספורטיביות כשנגמר לכם מה לעשות איתם. לכן, תוכלו לצרף לחצר שער כדורגל, או אולי אפילו סל של כדורסל.

קרוסלה, נדנדות וכדו' - מתקנים של גן שעשועים רגיל בהחלט יוסיפו המון לחצר שלכם, ויהפכו אותה מחצר בנאלית למוקד הנאה שכל הילדים לא יכולים לחכות להגיע אליו בכל יום מחדש. על כן, אין די בהוספת דשא סינטטי לגני ילדים שיוכל לשדרג את החצר שלכם באופן משמעותי - אלא עליכם להוסיף גם קרוסלות, נדנדות וכדומה.

לסיכום

עיצוב החצר המושלמת הוא אינו עניין של מה בכך, ועל כן עליכם לדעת איך לעשות זאת נכון. בדיוק לשם כך, החלטנו לרכז עבורכם בכתבה זו את כל הידע המקדים שיעזור לכם להבין בצורה בסיסית איך תוכלו לעצב בעצמכם את החצר המושלמת עבור גן הילדים שלכם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…