אין זה מפתיע כי כלבים אוהבים אוכל כמעט יותר מכל חיה אחרת. למעשה, זו הסיבה העיקרית לכך שהרבה מאוד מאלפים נוטים להשתמש בחטיפים בתור כלי לימודי שכן, מדובר על דרך נהדרת "לצ'פר" את הכלב על התנהגות טובה במסגרת תהליך של אימון ואילוף. אולם, על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הטמונים בבחירת חטיפי כלבים, הרי שעליכם לדעת כיצד לבחור נכון חטיפי כלבים איכותיים שיתאימו לכלב שלכם ויהיו עבורו לצ'ופר טעים ומהנה. אז איך בוחרים חטיפים לכלבים, מה צריך לדעת לפני כן וכיצד תוכלו למצוא בקלות חטיפים לכלבים בזול? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

קרדיט לתמונה Freepik
קרדיט לתמונה Freepik

 

דגשים חשובים

לפני שאתם מחפשים אחר חטיפים לכלבים בזול, הרי שעליכם לדעת קודם לכן מספר דגשים חשובים באשר למתן חטיפים לכלבים. תחילה, חשוב מאוד להדגיש כי גם אם מדובר על גור שאתם מאמנים ומאלפים בין היתר באמצעות שימוש בחטיפים, עדיין חשוב מאוד להיזהר ולא להגזים עם החטיפים והמינון שלהם. למעשה, מומחים מטעם ההתאחדות האמריקאית לכלבנות ממליצים באופן כללי כי סך הקלוריות היומי אותו הכלב שלכם יצרוך אך ורק מחטיפים וצ'ופרים יהיה עד 10% מכמות הקלוריות הכללית היומית שכן, כמות גדולה מדי של חטיפים עלולה לגרום לחוסר איזון תזונתי, חוסר תיאבון, חוסר חשק לאכול מזון כלבים רגיל או אפילו השמנת יתר במקרים מסוימים. חשוב לציין כי כלב שמקבל הרבה חטיפים באופן תדיר יחסית יתחיל להתרגל, וכתוצאה מכך יביע הרבה פחות עניין באוכל הכלבים הרגיל שלו, מה שעשוי להוביל לבררנות בכל הנוגע לאוכל. אולם, ככל שהערך הקלורי של החטיף שתבחרו נמוך יותר, כך תוכלו לתת יותר ממנו לכלב שלכם ללא כל חשש.

אז איך בוחרים את החטיף המושלם?

בחירת חטיפים לכלבים היא עניין של ניסוי וטעייה שכן, לכל כלב מתאים סוג חטיפים אחר. אולם, בתור כלל אצבע, בדרך כלל כדאי לתעדף חטיפים המבוססים על בשר אמיתי במקום חטיפים מבוססי דגנים או חומרים מעובדים, אלא אם מדובר על חטיפים דנטליים. כמו כן, חשוב מאוד להימנע ככל הניתן מבחירת חטיפים לכלבים המכילים כמות גבוהה יחסית של חומרים משמרים וצבעי מאכל סינטטיים, בייחוד כאשר מדובר על גור שאתם מעוניינים לאמן באמצעות אותם צ'ופרים שכן, אותם חטיפים אינם טובים לבריאות הכללית של הכלב ומומלץ להימנע מצריכה תדירה שלהם.

שורה תחתונה

בחירת חטיפים לכלבים היא אינה עניין של מה בכך שכן, בעוד כי תמיד תרצו לוודא כי תבחרו עבור הכלב שלכם חטיפים טעימים שיהיו עבורו לפינוק נהדר, יש גם את הפן הבריאותי שצריך לקחת בחשבון. אולם, בהינתן בחירה נכונה של חנות חיות מומלצת והשוואת מחירים מקיפה ברחבי האינטרנט, אין ספק כי תוכלו למצוא חטיפים לכלבים בזול שיהיו לבחירה נהדרת עבור הכלב שלכם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…