מכשירי הכושר הביתיים או אלו שמשמשים בחדרי כושר עברו לא מעט שיפורים ושדרוגים טכנולוגיים בשנים האחרונות, אך המשותף להם הוא שכולם סובלים מבלאי ושחיקה בקצב כזה או אחר. תיקון מכשירי כושר הינו שירות שניתן על ידי טכנאים מוסמכים שבסיום עבודתם מותירים מכשיר במצב טוב מאוד, כזה שיכול להמשיך ולתת עבודה עוד זמן רב. יש מספר דברים שחשוב שתדעו לגבי תיקון מכשירי כושר ועל כולם נעמוד בשורות שלפניכם.

תמונה: envato
תמונה: envato

 

תיקון מכשירי כושר – מדוע זה חשוב?

כל מכשיר כושר באשר הוא עובר בלאי שיכול להיות חשמלי ו/או מכני ולכן טיפולי תחזוקה ותיקונים הם רק עניין של זמן. חשוב מאוד לבצע את הפעולות הללו, ראשית כל, על מנת לשמור על בריאות המתאמנים ולמנוע פציעות שונות. מעבר לזאת, ישנן תקלות שונות של מכשירי כושר שפשוט משביתות את עבודתם ויש לתקן אותן בהקדם. הדבר נכון לגבי מכשירי כושר ביתיים, קל וחומר כאשר מדובר בחדרי כושר שאינם מספקים שירות טוב אם חלק ממכשירי הכושר אינם עובדים. תיקון מכשירי כושר חשוב גם מהיבטים נוספים:

  • שמירה על תוקף האחריות – תיקון מכשירי כושר מתבקש כאשר מעוניינים שכיסוי האחריות על מכשיר חדש ימשיך להיות בתוקף במידה ומתגלות בו תקלות שונות.
  • שמירה על תוקף הביטוח – מכשירי כושר לקויים, שאינם תקינים או שאינם מתוחזקים היטב עשויים לגרום לפגיעות גופניות של המשתמשים בהם. בשל כך חברות ביטוח רבות מחייבות את בעל חדר הכושר להציג אישור בדיקת תקינות של המכשירים והוכחות על כל התיקונים שבוצעו למען בטיחות המתאמנים.
  • מניעת נזקים והוצאות כספיות גדולות יותר – מכשירי כושר שצוברים תקלות עשויים בסופו של דבר לצאת מכלל שימוש עקב החמרת מצב ומי שישלם הוצאות גבוהות על תיקון מורכב יותר שלהם או רכישה חדשה הוא אתם.

לרכוש חדש או לתקן?

מכשירי כושר רוכשים אחת לתקופה וככל שמקפידים לרכוש מוצר איכותי, חזק ואמין יותר, כך הוא אמור לשמש אתכם לאורך שנים רבות יותר בהתאם. למעשה, מכשיר הכושר שלכם אמור להמשיך ולשמש אתכם כהלכה כל עוד הצרכים שלכם אינם משתנים. לדוגמא, החלפת הליכון אינה אמורה להתבקש עקב תקלה, שכן טכנאי הליכון  שמתמחה בביצוע תיקון מכשירי כושר מהסוג הזה יכול להחזיר את המכשיר למצב תקין כחדש. אתם כן אמורים להחליף את ההליכון אם הצרכים שלכם השתנו ואתם זקוקים לדגם חזק, משופר, גדול, קומפקטי או משוכלל יותר וכו'.

אז גם אם הופיעה תקלה בהליכון שלכם שנראית על פניה חמורה מאוד (למשל, תקלה e6 בהליכון או רצועה קרועה), אל תתפתו להחליף את המכשיר וצרו קשר עם חברה מקצועית ומנוסה שמספקת שירותי תיקון הליכונים, שכן תיקון בהחלט עדיף על רכישת מכשיר חדש ברוב רובם של המקרים. בכל אופן, משום שטכנאיי מכשירי כושר מכירים את כל המכשירים ותכונותיהם על בורים, תוכלו להתייעץ איתם לגבי רכישת מכשיר חדש, בצורה אובייקטיבית לחלוטין.

תיקון מכשירי כושר אצלכם בבית או במכון הכושר

צריכים טכנאי עבור תיקון מכשירי כושר? דעו לכם כי כיום הוא יכול להגיע אליכם עד הבית או חדר הכושר. חברה מקצועית תחזיק בצי טכנאים גדול שמסוגל לספק שירות בפריסה ארצית רחבה. הטכנאים יגיעו עם מעבדת תיקונים ניידת שכוללת את כל החלקים הנדרשים, מה שיאפשר תיקון מהיר ויעיל במקום ואין זה משנה עד כמה מדובר בתקלה מורכבת. כאשר אתם מתקשרים עם חברה שמסוגלת לבצע תיקון מכשירי כושר באופן הזה, הדבר חוסך לכם זמן וגם מסייע לכם או למתאמנים שלכם להמשיך בשגרת האימונים שלהם בבית או בחדר הכושר.

כמובן שעל כל פעולת תיקון או תחזוקה תקבלו תעודת אחריות שמוכיחה כי המכשיר עבר טיפול, מה שגם יאפשר לכם לקבל שירות ללא עלות נוספת במידה והתקלה חוזרת בתקופת הזמן המוגדרת. חברה מקצועית ומנוסה תוכל לתקן לכם כל סוג של מכשיר כושר – הליכונים, אופני כושר, אליפטיקלים, סטפרים חשמליים מכשירי אימון כוח ועוד, העיקר שתהיו מרוצים ובכושר שיא!

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…