חשוב להבדיל בין שני מושגים מהותיים אלו של קבלן כוח אדם לעומת קבלן שירות. משום שלא אחת מוגשים תביעות בגין מיצוי זכויות עובדים על פי הקריטריונים המיוחסים לכל אחד מאותם שני מושגים. לכן תחילה יש להבהיר שני מושגים אלו, ומה הם התנאים בהם ניתן להשיג רישיון קבלן כוח אדם לעומת רישיון קבלן שירות. נתחיל במושג קבלן כוח אדם- באופן כללי מתייחס מושג לכל חברה אשר יש באפשרותה לגייס כוח אדם עבור המעסיקים השונים למגוון משרות במשק. לעומת קבלן שירות שהינו מתן שרות ייעודי ספציפי עבור בית עסק. ברוב המקרים מדובר במתן שירותים של אבטחה או שירותי ניקיון, שהם שירות חיצוני לבית העסק, ואין מדובר בחלק מצוות כוח אדם של בית העסק. אז איך בדיוק עובד עניין זה של הוצאת רישיונות עבור שני תחומים אלו בהם ניתן לגייס כוח אדם עבור בית עסק שונים. האם כל אחד יכול לעשות זאת? הינה כמה דברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם מתחילים להיכנס לתהליך.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

תהליך קבלת רישיון קבלן כוח אדם ורישיון קבלן שירות

בכדי לעזור לכם להחליט האם להיכנס לתהליך של קבלת רישיון קבלן כוח אדם וכן רישיון קבלן שירות, השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא עד כמה אתם אוהבי אדם? עד כמה אתם מוכנים ללכת רחוק בכדי לסייע לאנשים בתהליך קבלת עבודה. שאלה זו איננה נשאלת בעלמא, משום שתהליכים אלו לקבלת רישיונות לפתיחת מקום עסק המאפשר גיוס כוח אדם או הענקת שירות ספציפי עבור בית עסק מחייבת תהליך ארוך ובלתי מתפשר שלמעשה מסנן את המבקשים לפתוח מקומות תעסוקה שכאלו. הינה בכמה נקודות במה דברים אמורים:

  • אם ברצונכם לפתוח מקום המאפשר גיוס עובדים עבור בתי עסק, אתם חייבים לפעול כאשר יש לבית העסק שלכם אישור המקנה לכם את האפשרות לגייס כוח אדם
  • תהליך של קבלת רישיון קבלן כוח אדם דורשת בין השאר מילוי טפסים רבים ומסמכים רבים וחתימת ייפוי כוח. לשם כך רישיון קבלן כוח אדם בעזרת עורך דין מנוסה‏‏ תעזור ותקל עליכם את התהליך הלא פשוט הזה
  • בנוסף למילוי טפסים ומסמכים עליכם בין השאר לעבור ראיון עבודה, להפקיד ערבות בנקאית ועוד

סיכום דבר

משובר בתהליך ארוך ומדוקדק בכדי לבחון עד כמה אתם מתאימים לפתיחת עסק מסוג זה. תהליך קבלת רישיון עבור קבלן כוח אדם איננה שונה מתהליך קבלת רישיון עבור קבלן שירות. על כן, תהליך קבלת רישיון קבלן שירות בעזרת עורך דין ליאב מלמד אשר מתמחה בתחום דיני עבודה היא הדרך המומלצת הקלה והבטוחה ביותר לשם קבלת רישיונות אלו.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…