הצילינדר הוא החלק החשוב ביותר במקרר. בחלק מהמקררים יש יותר מאחד, אבל ברובם יש רק אחד. הגליל ממוקם בדרך כלל בגב או בצד המקרר וניתן לגשת אליו מתוך המכשיר. זהו מיכל מתכת המאחסן מים חמים שמסתובבים ברחבי המקרר שלך כדי לשמור על טמפרטורה בטוחה של המזון. המילה "צילינדר" משמשת לתיאור מגוון דברים, ולכן אנו זקוקים למידע נוסף על מה שהכותב מנסה לומר.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מה קורה במהלך החלפת הצילינדר

זה תהליך מסובך ולא מומלץ לעשות אותו לבד. המנעולן יצטרך להסיר את הצילינדר, מה שאומר בדרך כלל לקדוח את פיני הצילינדר הישנים. לאחר מכן הם צריכים לקדוח חורים חדשים עבור הפינים החדשים. לאחר מכן, הם יצטרכו להכניס סיכות חדשות לתוך החורים ולהרכיב מחדש את הכל יחד. ייתכן והמנעולן יצטרך להחליף את הצילינדר גם אם יש ליקוי או אם אתם עוברים לבית או דירה חדשים ורוצים להחליף את המנעול שלכם ממותג/דגם אחד למשנהו. הצילינדר הוא החלק במנעול שזז כשמסובבים מפתח. הוא עשוי בדרך כלל ממתכת ומכיל פינים שנעים כאשר אתה דוחף או מושך מפתח פנימה. הפינים הם המתחברים לקפיצים, שמחזיקים את הבורג במקומו. כאשר אתה מכניס מפתח, הוא דוחף את הפינים האלה למעלה ולמטה, מה שמשחרר או נועל את הבריח. כאשר פינים אלו נשחקים, הם אינם יכולים עוד לבצע את תפקידם כראוי וצריך להחליף אותם בחדשים.

צילינדרים ומפתחות לעומת מערכות נעילה - מה ההבדל?

צילינדרים ומפתחות הם מערכת הנעילה הנפוצה ביותר בשימוש כיום. מערכת זו ישנה למדי, אך היא עדיין אמינה לרוב המטרות. מפתחות פועלים על ידי סיבוב הצילינדר כך שהכוסות שלו יתיישרו עם המפתח. צילינדרים עשויים בדרך כלל מפלדה, פליז או ברונזה והם יכולים להיות כוס סיכות או כוס פרוסות. ההבדל העיקרי בין צילינדרים למפתחות הוא שלצילינדרים יש יותר חלקים ממפתחות מה שמייקר אותם לייצור ולתחזוקה. מערכות נעילה העושות שימוש בשילוב של סיכות ופלים זמינות גם בשוק, אך הן דורשות ידע מורכב יותר כדי להתקין אותן וכן לפתוח אותן לאחר נעילה. מנעול צילינדר הוא מנעול גלילי הנפתח על ידי סיבוב המפתח. למנעול צילינדר מפתח יש כוס סיכות וקפיץ אחד או יותר. המנעולן משתמש במפתח ליישור הפינים על מנת ליצור מספיק מקום להסתובב קנה המנעול, שיפתח את הדלת. לעומת זאת, מערכת נעילה משתמשת במכשירים מכניים כגון מנופים, ברגים, תפסים ובריחים כדי לאבטח פתח. מנעולים אלו נמצאים לרוב על דלתות וחלונות. ההבדל בין צילינדרים ומפתחות לעומת מערכות נעילה הוא שבעוד סוג אחד של מנעול נפתח על ידי סיבוב המפתח שלו, סוג אחר של מנעול ניתן לפתיחה מכנית עם מנופים, ברגים או תפסים צריכים להזמין מנעולן להחלפת צילינדר תוכלו להזמין את חברת מעולים במנעולים המתמחה בכל סוגי עבודות בתחום המנעולנות במחירים לכל כיס..

איך מנעולן מחליף צילינדר על מנעול - הסבר שלב אחר שלב תהליך

מנעולנים אחראים על התקנה ותיקון של מנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה. תהליך החלפת צילינדר הוא תהליך מסובך. כאן, נעבור על השלבים אותם צריך לנקוט מנעולן כאשר הוא רוצה להחליף צילינדר על מנעול. לשנות את הצילינדר במנעול שלך. מנעולן הוא אדם שמחליף צילינדר על מנעול.

מנעולן יכול להחליף צילינדר במנעול על ידי ביצוע השלבים הבאים:

  1. הסר את הצילינדר הישן מהדלת, והנח אותו בצד.
  2. קח צילינדר חדש והכנס אותו לחור של משקוף הדלת, כשכל החריצים שלו מיושרים לאלה שבמארז.
  3. סובב צילינדר חדש כך שיוכנס במלואו לתוך החור במשקוף הדלת.
  4. הכנס שני ברגים דרך כל צד של הצילינדר החדש והדק אותם היטב כדי להחזיק אותו במקומו מול מסגרת הדלת, וודא שהחריצים מיושרים כראוי בעת התקנת ברגים כדי למנוע חוסר יישור מאוחר יותר.
  5. הכנס שני ברגים דרך כל צד של הצילינדר הישן והדק אותם היטב כדי להחזיק אותו במקומו מול מסגרת הדלת, וודא שהחריצים מיושרים כראוי בעת התקנת ברגים כדי למנוע חוסר יישור מאוחר יותר.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…