החורף מגיע ועימו יש להתאים את אופן הטיפול בעור הפנים. לכן, חשוב לדעת שיש חברות המציעות מגוון תכשירי לחות כגון קרם פנים, קרם לחות, סרום ועוד המתאימים לעונת החורף, לשעות היום והלילה.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

התאמת טיפוח העור לעונת החורף

למזג האוויר והאקלים יש השפעה ישירה על עור הגוף והפנים שלנו וכן גם על  . בעונת החורף העור שלנו נדרש להתמודד עם יובש, קור רוח, עם מצבים קיצוניים של אוויר קר ולח בחוץ, מול אוויר חם ויבש בפנים. כפועל יוצא מכך, שגרת טיפוח בעונת החורף עושה שימוש בהרבה תכשירי לחות והזנה, עם ריכוז גבוה של חומרי פעילים המסייעים לעור לשמור על מעטפת ההגנה הטבעית שלו.

כמו כן, מכיוון שחשיפה לחום השמש יותר נמוכה, עונת החורף מהווה גם זמן מעולה לשקם את עור הפנים מנזקי הקיץ, עם טיפולי עומק העושים שימוש בתכשירי פילינג וסרום. יחד עם זאת, למרות שלא חם עדיין יש לשמור על עור הפנים מנזקי קרינת השמש, בייחוד אם מרבים לשהות באוויר הפתוח.

טיפול פנים מומלצים לעונת החורף

כאמור, בעונת החורף יש שורה של טיפולים מומלצים לעור הפנים, הכוללים תכשירים לטיפול בנזקי הקיץ לרבות עור יבש ומזדקן וסימני פיגמנטציה, לצד התמודדות עם נזקי החורף על ידי שימוש בתכשירים פעילים המחדשים את העור. לשם כך יש לעשות שימוש בתכשירי טיפוח מזינים ופעילים במיוחד, שיש להם פורמולות עשירות, לרבות כאלו שיש בהם שמנים ארומטיים ממקור צמחי המגנים על עור הפנים.

עבור צרכים אלו מציע למשל המותג דרמלוג'יקה שורה של תכשירים איכותיים ויעילים הכוללים בין היתר:

  • אוברנייט רטינול ריפייר – תכשיר אנטי אייג'ינג עם חומר פעיל מסוג רטינול. בתכשיר שמתאים לכל סוג של עור מלבד עור עם אקנה, יש לעשות שימוש בערב, והוא משקם את העור מנזקי הקיץ, מחדש צמיחת תאים ומבהיר כתמי פיגמנטציה.
  • אמפולות פילינג רפיד רוויל - תכשיר פילינג חזק במיוחד, עם ריכוז גבוה במיוחד של חומצת AHA, המסיר תאי עור מתים ומעודד צמיחת תאי עור חדשים מלאי ברק.
  • מסכת סקין הידרייטינג -מסכת ג'ל שופעת בלחות ויטמינים סי ואיי, וחומצה היאלורונית, שמרגיעה ומקררת עור יבש. מדובר במסכה עדינה שיש לעשות בה שימוש פעמים בשבוע, מעולה לעור שמאבד נוזלים בגין שהייה ממושכת בחללים מוסקים ועקב פגעי מזג האוויר.
  • תכשירים נוספים יעילים לעונת החורף- לרבות סופר ריץ' ריפייר המגן על העור ממצבי קיצון ומעולה לחופשות סקי, קרם לילה סאונד סליפ קוקון שמחדש ומשקם את העור וקרם לחות ברייר ריפייר המתאים לעור רגיש, לרבות עורם של גברים אחרי גילוח.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…