פגשתם במזיקים או חרקים? מרבית הסיכויים שמיד התעוררה בכם הדחיפות לסלקם מן הבית ויפה שעה אחת קודם. בחיפוש מהיר ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של חברות הדברה, כולן ככולן מספקות שירות זהה, אולם כיצד נדע שאנו בוחרים נכונה? ומה מבדיל בין שירותי הדברה איכותיים לבין שירותי הדברה שמוטב יהיה שנתרחק מהם? להלן מספר צעדים אותם תוכלו לערוך ושבאמצעותם הבחירה בחברת ההדברות תהא הרבה יותר פשוטה ונכונה.

 

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

רישיון הדברה

ראשית כל, בשיחתכם עם חברת ההדברות, תוכלו לבקש מן המדביר להציג את רישיונו בעת הגעתו אל המקום. כל מדביר מקצועי המוסמך לעסוק בתחום, מחזיק ברישיון שניתן מטעם המשרד להגנה על הסביבה. רישיון זה מוענק לכל מי שצולח את הבחינות הנדרשות ועומד בכל הקריטריונים הנדרשים. הרישיון הוא גם אסמכתא לכך שמדובר בבעל מקצוע אשר בקיא בחומרים הרעילים השונים בהם הוא משתמש, ואשר יודע לפעול לפי כל התקנות הנדרשות למען בטיחותם של הנוכחים והנוכחות.

אפשרויות הדברה

כל חברת הדברות המכבדת את עצמה, מספקת שורה של פתרונות עבור לקוחותיה, החל משירותי הדברה הנערכים על-ידי איש מקצוע ועד לשירותי הדברה עצמאיים באמצעות חומרי הדברה שונים. דוגמה נהדרת לכך היא חברת ההדברות המדביר המזמר המספקת שירות עם שורת חומרי הדברות להדברה עצמית. חומרי ההדברה מבוססים על חומרים בעלי רעילות נמוכה ושאינם מצריכים את פינוי הדירה או הבית למשך שעות ממושכות.

מומחיות בתחום

מומלץ לבחור בחברת הדברות המתמחה באופן פרטני בנושא המדובר. כך למשל, לא כל חברת הדברות מתמחה בביצוע הרחקות יונים לשם הדוגמה. וכך לא כל חברה המספקת שירותים להרחקת יונים היא בהכרח גם חברת הדברות אשר יודעת כיצד להתמודד עם מכרסמים ומזיקים שונים. בהיבט זה, חשוב לציין את הצורך במומחיות פרטנית ללכידת מכרסמים החל מחולד, דרך עכברים ועד לעכברושים. ישנן שיטות שאינן מבוססות בהכרח על רעלים כגון מלכודות ללכידת המכרסמים ולשחרורם הרחק מן האזור המדובר.

כתב אחריות לביצוע ההדברה

מומלץ לחפש אחר חברת הדברות אשר עומדת מאחורי השירות שהיא מעניקה, ושמספקת כתב אחריות עבור העבודה שבוצעה. באופן הזה, תוכלו להיות שקטים ונינוחים בידיעה כי יש מי שמתחייב לשוב אל הבית או הדירה באם ויימצא כי המזיקים לא סולקו באופן הרמטי כתוצאה מפעולות ההדברה הנדרשות. יש לציין כי לא כל חברה מספקת אחריות על עבודתה, ועל-כן זהו היבט קריטי באמצעותו תוכלו לבחור בין חברות ההדברה השונות.

לסיכום

החיפוש אחר חברת הדברה יכול להעלות לא מעט סימני שאלה, ובעיקר כאשר מרבית החברות מספקות שירות זהה. באמצעות הקריטריונים שצוינו לעיל, תוכלו לבסס את בחירתכם באופן מושכל יותר, ולהפוך את ההימור לבחירה בטוחה.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…