תחזוקה של בניין צריכה להיעשות בדרך הטובה ביותר, אבל יש המון דברים שמקשים על כך: דיירים שלא משלמים בזמן, לובי מלוכלך, כאב ראש מספקים מרובים והמון אחריות שאף אחד מאיתנו לא רוצה. על חברת ניהול בניינים שמעתם?

 

קרדיט תמונה 123RF
קרדיט תמונה 123RF

 

מה זה חברת ניהול בניינים?

אם גם אתם מחפשים דרך להקל על עצמכם בכל הקשור לניהול שוטף של בניין, המשיכו לקרוא. מה שבעצם חברת ניהול בניינים עושה זה לקחת את כל האחריות והטיפול בכל הקשר לבניין שלכן ולעשות את כל מה שצריך – בצורה הטובה ביותר. כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו שקשור לניהול בניין, נעשה על ידי החברה. החל מניקיון, טיפוח המקום, תחזוקה שוטפת, גינון השטח הצמוד לבניין, עיצוב הלובי ומערכות אנרגיה ירוקה – כל מה שאתם מחפשים נמצא במקום אחד ומרכזי, בדיוק עבורכם. החברה תעשה הכל בשבילכם, ותדאג לחסוך לכם גם בעלויות ובעיקר בזמנכם היקר. אם קרה מצב בו יש תקלה כלשהי בבניין, החל מצינור מים שמטפטף, ביוב שעלה על גדותיו, מנורה שנשרפה, תיקונים קטנים ותקלות יותר גדולות – כל מה שתצטרכו הכל יטופל במהרה. לא עוד שרשרת הודעות מהשכנים שנגמרים באפס טיפול – הבניין שלכם מטופל על ידי חברה מסודרת שתדאג להשבחת הנכס שלכם ותוציא מהלקסיקון שלכם את המילה "אחר כך".

אם אתם מחפשים חברה ספציפית שתפקידה לנהל את הבניין, הכירו את חברת ניהול מבנים בצפון , שבנינו? נחשבת למובילה בתחומה – חברתQuadra .

מה החברה עושה?

חברתQuadra כאן כדי שלכם יהיה יותר רגוע. הם יכולים לעשות כל דבר: החל מתחזוקה וניהול המתבצעת על ידי מנהל בניין, שנמצא זמין במשך כל השבוע, בעל הסטנדרטים הגבוהים ביותר והשיא? זמין 24/7. מהרגע בו אתם תוציאו קריאת שירות לגבי תקלה או בקשה כלשהי, המנהל יגיע יחד עם הצוות המקצועי ביותר תוך 4 שעות לכל היותר, בעוד שאם זו קריאת חירום, עד שעתיים הוא כבר יגיע ויטפל במקרה – זה לא קורה בשום מקום אחד, לא עוד טכנאים מבחוץ שמגיעים תוך יומיים במקרה הטוב, לא עוד שעות לא נוחות של טכנאים – הדאגה היא על צוות הבניין וממש לא עליכם. בנוסף, אם אתם לא אוהבים את ענייני הגבייה ומחפשים דרכים להתחמק מכל הבירוקרטיה, לחברה יש צוות משפטי שדואג גם לתשלומים בזמן מכל הדיירים מבלי כל רדיפה שלכם אחריהם, והכי חשוב היא הדאגה לצמצום ההוצאות של הבניין בין היתר עם ביטוחים, דמי תשלומים כמו מעליות וכמובן ספקים חיצוניים. עובדה שכדאי לכם לזכור היא שבניינים בניהולה שלQuadra חוסכים עד 45% בחסכון הוצאות הבניין תוך שלושה חודשים מרגע תחילת ניהול הבניין – זה משמעותי ויחסוך לכם המון הוצאות מיותרות שאתם רגילים להוציא.

אם אתם מבינים את החשיבות של הנראות של הבניין, אז חברת Quadra מבינה אפילו יותר. הכניסה של הבניין היא המקום הראשון שאתם פוגשים ברגע שאתם נכנסים, לכן הוא צריך להיות מטופח ונקי. החברה תדאג לעצב עבורכם את הלובי הנעים ביותר, היפה מבין כולם וכמובן הנוח ביותר. העיצוב מתבצע בתהליך צמוד של מעצבי פנים שמתמחים בעיצוב לובאים, והכל לפי תקציב שניתן מראש לפי הגדרת הדיירים. לא רק הלובי צריך להיות מושלם, אלא גם הגינות וכל העציצים. חברת Quadra ידאגו לטפח ולעצב את הגינה וכל הצמחייה הקיימת, תוך שאיפה להגדלת הפינות הירוקות, שתילת פרחים צבעוניים, ניכוש עשבים וניקוי המקום תוך דאגה לאסתטיות ברמה גבוהה. אנחנו יודעים שניקיון נחשב לאחד הדברים החשובים ביותר בבניין דיירים משותף – אף אחד מאיתנו לא אוהב לצאת מחוץ לדירה שלו, לראות לכלוך ולהריח ריח לא נעים. בבניין המגורים יתבצעו עבודות ניקיון שוטפות שיעזרו לבניין שלכם להיות נקי, אלגנטי ומטופח.

אנחנו יודעים שאחרי כל המידע הזה גם אתם מחפשים חברת ניהול בניינים בחיפה והקריות – חטיבת הצפון של Quadra מזמינה גם אתכם להצטרף לתהליך המיוחד הזה ולקחת חלק בחוויה לא רגילה. אם גם אתם רוצים להנות משירות שינהל לכם את כל הקשור בבניין שלכם, תוכלו לפנות עוד היום בטלפון 9563* או בווטסאפ העסקי 050-9620222 ולהבין מהי איכות חיים אמיתית בזכות חברת ניהול יותר ממושלמת.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

אולמות האירועים והגנים הטובים ביותר בחיפה וסביבתה

כאשר מדובר בחגיגת הרגעים החשובים ביותר בחיים, למקום יש תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי…
קרדיט תמונה FREEPIK

פתרונות חדשניים לאוורור ונידוף עשן

בעודנו עוברים תקופה מהפכנית המאופיינת בהתקדמות חסרת תקדים בפתרונות אוורור ונידוף עשן,…
קרדיט תמונה FREEPIK

אילו סוגי בריכות כדאי להכיר לפני שמקימים בריכה ביתית?

תחילת תהליך הקמת בריכה ובחירת בריכה ביתית היא מאמץ מרגש, אך הוא מגיע עם חלק גדול של…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת אוהלים לאירועים השונים

בעת תכנון אירוע חיצוני, אחת ההחלטות המרכזיות שתצטרכו לקבל היא בחירת המקום הנכון שיתאים לא…
קרדיט לתמונות PIXABAY

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל היא לב הבית. אנחנו יושבים בה כאשר אנחנו מארחים, מתארחים, בזמן איכות משפחתי או…
קרדיט תמונה FREEPIK

פילאטיס מכשירים בירושלים - Inspire Studio

התחילי את מסע הכושר שלך עם שיעורי פילאטיס מכשירים ב Inspire studio בירושלים