חברות ועסקים נמדדים כיום ביכולת להשאיר חותם אצל קהל היעד, כלומר - לא רק לגרום לקהל היעד לצפות במסרים שאנחנו מפרסמים, אלא גם לזכור את המסר שהעברנו תוך כדי. כמובן שמדובר במשימה לא פשוטה בעולם דיגיטלי שמלא בגירויים מכל כיוון, ובכל רגע נתון. אך איך בכל זאת כובשים את קהל היעד? גורמים לו לאהוב את מה שהוא רואה, לזכור את המסר ואפילו לחבב את העסק החדש שהוא נחשף אליו? כל הדרכים לכבוש את קהל היעד באמצעות סרטון אנימציה שיווקי לעסקים במאמר הבא.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

סרטון אנימציה לעסק: בואו ניתן לקהל סיבות להישאר

קהל היעד של חברות ועסקים בשנת 2022 כבר מבין דבר או שניים. מסרים משעממים וגנריים כבר מזמן לא עובדים עליו, וכדי לגרום לגולש הממוצע לעצור ליותר ממאית השנייה על המודעה שלנו בפיד אנחנו צריכים ממש להתאמץ. יש לכך כמה סיבות, כשהברורה שבהן היא הקצב המהיר שבו אנחנו חיים כיום. גירויים מכל כיוון, רעיונות חדשים שצצים בכל רגע נתון ובעיקר הרבה מאוד פרסומות שהאוכלוסייה חשופה אליהן במודע או לא במודע.

המשמעות היא שכדי לגרות את קהל היעד ובכלל לגרום לו לשהות לרגע על המודעה, הטקסט או הסרטון שאנחנו מפרסמים, אנחנו חייבים לעשות משהו מיוחד! מעניין, מסקרן או פשוט מספיק שונה כדי שתשומת הלב של הגולשים תילכד ונוכל לגרום להם להישאר איתנו. כאמור, סרטון שיווקי באנימציה לעסק מאפשר לנו להשיג את המטרה הזו. משום שסרטוני האנימציה אינם נפוצים בנוף בהשוואה לסרטוני וידאו רגילים, קל הרבה יותר למשוך את תשומת הלב של הקהל.

אבל מה קורה אחרי שגרמנו לקהל היעד שלנו להשתהות על המסר שרצינו להעביר? עכשיו מגיע שלב מורכב נוסף והוא לגרום להם להישאר שם, לצפות בסרטון האנימציה שלנו ואולי אפילו להנות ולספר על כך לחברים. את זה עושים באמצעות סרטון אנימציה מקורי ויצירתי, שלא רק מעביר את המסר אלא מצליח לעשות את זה בצורה מרתקת שתגרום לכל גולש או גולשת אקראיים לצפות בסרטון במלואו או לפחות ברובו.

סרטון אנימציה מאפשר לנו להניע לפעולה

כדי להבטיח תוצר שיהיה לא רק מעניין וטרנדי אלא גם יספק תוצאות בשטח, צוותי הקריאייטיב הנבחרים להפקת סרטון האנימציה צריכים להיות חדים במיוחד. המטרה היא להצליח לפתח קונספט מקורי ויצירתי, לכתוב תסריט מתוחכם, ליצור עיצוב ואנימציה מושכי עין, להתאים פס קול מקורי ומדויק ובשורה התחתונה - לעשות את כל השלבים בדרך בצורה נכונה, כדי להניע את הקהל לפעולה.

נכון, סרטון אנימציה מגניב וטרנדי זה נחמד, אבל המטרה הסופית שלנו היא לקבל ממנו תוצאות. בין אם מדובר בסרטון אנימציה שמשמש כסרט תדמית על מנת שהלקוחות יכירו אותנו, ובין אם מדובר בסרטון אנימציה שהמטרה שלו היא למכור שירות או מוצר, התוצאה הסופית שכולנו רוצים להשיג היא הנעה לפעולה - בין אם המטרה היא להגדיל את הקהילה ובין אם המטרה היא למכור אונליין.

נעים מאוד, העברת מסרים בשנת 2022

זוכרים את הרגע הזה, שבו גלשתם באינטרנט ופתאום מודעה תפסה את תשומת הלב שלכם? בלי לשים לב עצרתם להסתכל עליה, לחצתם עליה ופתאום למשך דקות אחרות מצאתם עצמכם מתמקדים במשהו שבכלל לא הייתה לכם כוונה להגיע אליו? זה כנראה קרה לכם בדרך כזו או דומה לה. מה שבטוח, שזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים אליו כשאנחנו מדברים על העברת מסרים בשנת 2022: ככל שהמסר שתעבירו יהיה יצירתי יותר, זה יעבוד טוב יותר.

אין מה לעשות, גם אם נבחר להודות בכך וגם אם לא, בעידן הדיגיטלי ללקוחות שלנו (ולפעמים גם לנו כשאנחנו הופכים להיות הצרכנים) אין סבלנות. קהל היעד שלנו מבקש מאיתנו באמצעות התנהגות אנושית לגשת לעניין, בלי להסתבך וללכת סחור סחור. מסרים מורכבים כבר לא עובדים, מסרים פשוטים וקלילים מכניסים אותנו לעניינים. ככל שנגרום לצופים להתחבר יותר למסר שנעביר ולהנות מהצפייה, כך סרטון האנימציה ישרת אותנו בצורה יעילה יותר.

כובשים את קהל היעד עם פיל אנימציה

לסרטון תדמית באנימציה יש כל כך הרבה יתרונות, שקשה להכניס את כל הטוב שהאפשרות הזו מציעה במאמר אחד. סרטון אנימציה טוב יכול להגדיל את המכירות, לשפר את התדמית של העסק, לייצר מיתוג מעסיק איכותי ולגרום ללקוחות לזכור שאתם קיימים, לספר על כך לחברים ולהפוך לכרטיס הביקור שלכם.

סטודיו פיל אנימציה הוא הסטודיו המוביל בישראל להפקת סרטי תדמית בכלל, וסרטי תדמית באנימציה בפרט. צוות הסטודיו עובד מזה 25 שנים עם לקוחות בכל רחבי הארץ ומעניק שירות לחברות, ארגונים ועסקים בכל הגדלים ומכל הסוגים והמינים. רוצים לייצר סרטון תדמית שיכבוש את קהל היעד שלכם, ולא יאפשר לאף אחד להישאר אדיש למותג שלכם? צרו איתנו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: 054-4633666