סטודיו פיל אנימציה

(קד"מ)
קרדיט תמונה FREEPIK

חברות ועסקים נמדדים כיום ביכולת להשאיר חותם אצל קהל היעד, כלומר - לא רק לגרום לקהל היעד לצפות במסרים שאנחנו מפרסמים, אלא גם לזכור את המסר שהעברנו תוך כדי. כמובן שמדובר במשימה לא פשוטה בעולם דיגיטלי שמלא בגירויים מכל כיוון, ובכל רגע נתון. אך איך בכל זאת כובשים את קהל היעד? גורמים לו לאהוב את מה שהוא רואה, לזכור את המסר ואפילו לחבב את העסק החדש שהוא נחשף אליו? כל הדרכים לכבוש את קהל היעד באמצעות סרטון אנימציה שיווקי לעסקים במאמר הבא.