לאיש אין ספק שניקיון הוא אחד הנושאים החשובים ביותר – גם בבית וגם במשרד. שני המקומות הללו הם המקומות שבהם אנחנו מבלים חלק ניכר מזמננו. זוהי בדיוק הסיבה שאנחנו רוצים לוודא שהמקומות הללו נקיים ומצוחצחים.

כלים

מצד שני, אין לנו את הזמן הדרוש כדי לנקות את המשרד או את הדירה בכוחות עצמנו. שטיפת רצפות, ניקיון אבק, פינוי פחים וצחצוח חלונות ומראות, כל אלה גוזלים זמן יקר. כשאנחנו במשרד אנחנו רוצים להתמקד בעבודה, כשאנחנו בבית אנחנו רוצים להישען לאחור עם כוס יין ופשוט לנוח. אם כן נשאלת מה היא הדרך הנכונה והטובה ביותר להבטיח בית ומשרד נקיים ומה עדיף – שירותי ניקיון מחברה מקצועית או ממנקה פרטי. כדי לענות על השאלה הזו ננסה לבצע השוואה קצרה.

זמינות ועמידה בלוחות זמנים

אחד המרכיבים העיקריים בכל הקשור לקבלת שירותי ניקיון הוא מרכיב הזמינות והעמידה בלוחות הזמנים. כדי שהמשרד יהיה נקי בכל רגע נתון שבו עלול לקוח להיכנס מבעד לדלת, נדרש ניקיון ברמה יומיומית לרבות ניקוי כלים, שאיבת שטיחים, מירוק אבק ופינוי אשפה. כדי שהדירה תהיה נקייה ונעימה אתם זקוקים למנקה שיגיע לפחות אחת לשבוע כדי לטפל בכל הנושאים הדרושים. מנקה פרטי בוודאי יעלה לכם קצת פחות מאשר חברת ניקיון, אך השאלה היא האם תוכלו להיות בטוחים שהמנקה גם תמיד יהיה זמין עבורכם. למשל, חופשת מחלה היא נושא שמטריד לא מעט בעלי עסקים ודירות, שחוששים שמא המנקה יעדר מעבודתו אם הוא חולה, אם מישהו מילדיו זקוק לטיפול או כאשר הוא פשוט זקוק לחופשה קצרה. כמובן שאין כל סיבה למנוע מהמנקה שלכם להיעדר לטובת כל אחד מהמקרים הללו, אבל מציאת תחליף איננה פשוטה. חברה מקצועית שמעניקה שירותי ניקיון, לעומת זאת, תדאג להציב לרשותכם מנקה חלופי. לא תצטרכו לחשוש גם מפני איחורים ועיכובים או הברזות של הרגע האחרון – תקבלו את השירות שנקבע לכם, בדיוק כפי שנקבע.

הכל בתשלום אחד

משתנה נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא משתנה המחיר. כאמור, מנקה פרטי אכן עשוי לעלות לכם קצת פחות, אבל האם המחיר הזה כולל גם את ההטבות הסוציאליות? התשלום למנקה אמור לכלול לא רק את התמורה לשירות עצמו, אלא גם תשלומי ביטוח וקרנות פנסיה. אם כן, המחיר שתשלמו יהיה קצת יותר גבוה, וידרוש מכם גם טיפול בנושאים מינהליים. לעומת זאת, השכרת שירותי ניקיון מחברה בעלת ניסיון בתחום תפשט עבורכם גם את הנושא הזה. בתשלום אחד חודשי וקבוע תקבלו את כל השירותים שאתם צריכים, ללא כל עלות נוספת וללא התעסקויות מיותרות. אין ספק שזו חיסכון משמעותי בזמן, שיוריד מכם גם לא מעט כאבי ראש, ואם מדובר בהוצאה עסקית תוכלו לקבל גם חשבונית מסודרת – כל היתרונות במקום אחד, לא?