"חוות תקוע", המתמחה בגידול ושיווק פטריות וירקות מיוחדים, משווקת לחורף "לקט פטריות למרק", - תערובת של 3 סוגי פטריות מיובשות – פטריות שי-טאקי, פטריות יער ופטריות שמפיניון, המשתלבות נהדר ומתאימות להכנת מגוון מטעמים חורפיים נהדרים - מרקים, תבשילים, רטבים ועוד.

כלים
פטריות למרק של חוות תקוע
פטריות למרק של חוות תקוע

הפטריות מוצעות באריזה נוחה לשימוש שעל גביה גם המלצה למתכון למרק פטריות בנוסח תאילנדי.

הנטורופתית טל בן דוד, יועצת ל"חוות תקוע", מציינת כי לפטריות השונות המוצעות במארז ערך תזונתי רב. הן עשירות בבטא גלוקן הנמצא כמחזק את המערכת החיסונית, עשירות בסיבים תזונתיים המסייעים לעיכול, מהוות מקור מצוין לחלבון, וכן עשירות במינרליים רבים, בהם - ברזל, אשלגן, סידן, אבץ, מגנזיום ועוד. בנוסף, הן דלות בקלוריות ומעניקות טעם רב וייחודי במאכלים השונים. יתר על כן, לכל אחת מהפטריות סגולות בריאותיות ייחודיות לה, כך שהשילוב של הסוגים השונים במארז מקנה בנוסף לטעם העשיר גם מכלול של יתרונות בריאותיים, כגון - חיזוק מערכת החיסון, הורדת רמות השומנים בדם, איזון לחץ דם ועוד. יש לציין כי הפטריות המיובשות שומרות על ערכן התזונתי במהלך הייבוש.

הוראות שימוש: לפני השימוש יש להשרות את הפטריות במים רותחים במשך 30 דקות. מי ההשריה מכילים טעם רב ומומלץ להשתמש בהם בהכנת רטבים, מרקים ותבשילי קדירה.

כשרות – רבנות גוש עציון.

מחיר: 14.90 ש"ח (אריזה של 25 גרם).

להשיג ברשתות השיווק.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים