קרוב לוודאי כי פטריית כף הרגל היא הבעיה השכיחה ביותר של עור כפות הרגליים וזאת לאור העובדה כי כל 1 מתוך 4 אנשים מאוכלוסיית העולם מתמודד עם מיגור תופעת פטריית כף הרגל. קושי הטיפול בנגע זה, היא העובדה כי הוא עיקש ואינו מוכן להיפרד בקלות. הוא נוכח באזור עור כף הרגל, על גב כף הרגל, על עור הרגליים ובין האצבעות ושואף להתרבות ולהתפשט כמה שיותר כולל אזורי הציפורניים.

מיקוסן - קצף הגנה אנטי פטרייתי לכף הרגל -  50 שח בסניפי סופר פארם (צילום: אלון גנון)
מיקוסן - קצף הגנה אנטי פטרייתי לכף הרגל - 50 שח בסניפי סופר פארם (צילום: אלון גנון)

חברת "כמיפל" משיקה לקראת העונה החמה את "מיקוסן פרוטקט" קצף הגנה אנטי פטרייתי המעניק 12 שעות של שכבת הגנה לכפות רגליים מפני הדבקה ואף מטפל ומשקם כפות רגליים נגועות.

"גן העדן המועדף על הדרמטופיטים שהם המחוללים העיקריים של פטריית כף הרגל הוא כל מקום המספק חום,לחות ורטיבות קרי: מלתחות, בריכות שחייה, כפות רגליים בנעליים סגורות , מקלחות ציבוריות וכד'.

הסובלים מפטרת כפות הרגליים מדווחים על תופעות מעיקות של חוסר נחות, אדמומיות, גרד מסיבי עד פציעה של העור ודמם" מסביר שביט פרגמן, רוקח אחראי בחטיבת הרוקחות של חברת "כמיפל"

"מיקוסן פרוטקט" מהווה תמרוק מניעתי להידבקות ומתאים לשימוש בכל ימות השנה אך בוודאי נחוץ דווקא בימי הקיץ בהם כפות הרגליים חשופות יותר למקומות עם רמת סבירות גבוהה להידבקות.

משקם את שכבת ההגנה הטבעית של העור מסייע בהגנה מזיהוצ פטרייתי בכפות הרגליים מעניק 12 שעות של שכבת חיץ והגנה מנטרל ריחות עמיד במים נספג במהרה ניחו מנטול מרענן

הוראות שימוש: פעמיים ביום על כפות רגליים נקיות, יבשות ובין האצבעות יש למרוח קצף אוורירי של מיקוסן פרוטקט. לאחר שימוש רצוף של 30 ימים מומלץ להפסיק את השימוש לתקופה של 3-5 ימים.

אריזה: 80 מ"ל

מחיר: 50 ₪

להשיג בסניפי סופרפארם