ארגוני מגדלי הקנאביס ומוכרי הקנאביס מתאגדים סביב הקמפיין של ברני סנדרס ומתחייבים לתרום אחוזים מהמכירות לטובת הקמפיין של המועמד הדמוקרטי שמתנגד להמשך הפללת צרכני הקנאביס.

מתוך עמוד הטוויטר של דרן פרקר
מתוך עמוד הטוויטר של דרן פרקר

תאום של מוכרי הקנאביס בדוכנים ומגדלי הקנאביס בחוות סביב המועמד הדמוקרטי לנשיאות, ברני סנדרס וזאת בשל תמיכתו בהפסקת הפללת צרכני הקנאביס ושינוי החוק במדינה. סנדרס, שאמר בעבר, כי צריכת קנאביס זהה לאלכוהול וטבק ואיסורה בחוק הוא אבסורד, נהנה כעת מרוח גבית כלכלית בעקבות הדברים. על פי דיווחים בארה"ב חברו יחדיו גורמים שונים בתחום כדי לתרום 10 אחוזים מכלל המכירות שלהם של מוצר קנביס מיוחד הקמפיין לנשיאות "ברני סנדרס.

דוכני המכירות של פוסטר וגילסן באדס יתרמו חמישה אחוזים מכל מכירה. בינתיים, חוות הגידול, פארמר 12, תתרום גם היא חמישה אחוזים. פוסטר באדס אף יחלק חולצות טריקו בחינם של המועמד סנדרס עם הכיתוב "אחד ברן עבור ברני".

"צעיר אמריקאים, דמוקרטים עצמאיים הם הסיכוי טובים ביותר של קבוצות דמוגרפיות ופוליטיות משמעותיות להעדיף הענקת מעמד חוקי לשימוש בקנאביס בעוד רפובליקאים ואמריקאים ישנים הם פחות הכיוון לשינוי". אומרים תומכי הלגליזציה בארה"ב ומובילי המאבק. התמיכה המדהימה להענקת מעמד חוקי למריחואנה היא הגבוהה ביותר משהייתה אי פעם לתת המעורבים והם אף מעריכים כי האחוז ימשיך לעלות.הם טוענים כי "קשישים לבד בקרב קבוצות גיל בהתנגדות לגליזציה, אך ברני סנדרס מכנה את המלחמה בסמים כמדיניות כושלת שכולאת עבריינים בלתי אלימים ואף מכוונת לפגיעה בשחורים שלא בצדק. ה-high times" השווה את שני המועמדים הדמוקרטים לאחרונה ודווח כי קלינטון סבורה כי אמנם יש להשתמש בקנאביס בתחום הרפואה אך על פי תוכניתה מריחואנה תיחשב סמים קטלניים, מסוכנים עם פוטנציאל גבוה להתמכרות".

יוזמה דומה לזאת קיימת גם בישראל. עסק חברתי בשם ונקו מוכר מוצרי עישון ומשתמש ברווחים לקידום לגליזציה של קנאביס בישראל, קידום השיח, עידוד פוליטיקאים התומכים בלגליזציה ועוד. לרכישת מוצרי ונקו לחצו כאן

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

אולמות האירועים והגנים הטובים ביותר בחיפה וסביבתה

כאשר מדובר בחגיגת הרגעים החשובים ביותר בחיים, למקום יש תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי…
קרדיט תמונה FREEPIK

פתרונות חדשניים לאוורור ונידוף עשן

בעודנו עוברים תקופה מהפכנית המאופיינת בהתקדמות חסרת תקדים בפתרונות אוורור ונידוף עשן,…
קרדיט תמונה FREEPIK

אילו סוגי בריכות כדאי להכיר לפני שמקימים בריכה ביתית?

תחילת תהליך הקמת בריכה ובחירת בריכה ביתית היא מאמץ מרגש, אך הוא מגיע עם חלק גדול של…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת אוהלים לאירועים השונים

בעת תכנון אירוע חיצוני, אחת ההחלטות המרכזיות שתצטרכו לקבל היא בחירת המקום הנכון שיתאים לא…
קרדיט לתמונות PIXABAY

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל היא לב הבית. אנחנו יושבים בה כאשר אנחנו מארחים, מתארחים, בזמן איכות משפחתי או…
קרדיט תמונה FREEPIK

פילאטיס מכשירים בירושלים - Inspire Studio

התחילי את מסע הכושר שלך עם שיעורי פילאטיס מכשירים ב Inspire studio בירושלים