מסעדת "עד העצם" המיתולוגית מהרצליה פיתוח פותחת בימים אלה סניף חדש בקניון כפר סבא הירוקה המתהדר בקונספט חדש וצעיר

כלים
מסעדת ''עד העצם'' פותחת סניף בקניון כפר סבא הירוקה
מסעדת ''עד העצם'' פותחת סניף בקניון כפר סבא הירוקה

המסעדה משתרעת על שטח של 150 מ"ר ומתהדרת בקונספט צעיר עם תפריט מחודש. מסעדת עד העצם ידועה בבשריה המשובחים, בליווי הרטבים המתאימים והיא הראשונה שהביאה את המושג "דרגת צלייה" למילון של כל סועד ישראלי. בעלת זכות הראשונים על המנות הקלאסיות: קליפות תפוחי האדמה, חלת הבצל ומנת הכנפיים. הקונספט של המסעדה החדשה הנו צעיר ותוסס המציע תפריט עדכני הכולל מנות עם טוויסט, אפשרויותREFILL למשקה במסגרת ארוחה, מחירים נמוכים יותר ואווירה תוססת.

מסעדת "עד העצם" מצטרפת למסעדות הקניון הקיימות, ביניהן: קפה לנדוור, ביגה, רולדין, אושי אושי, השניצליה ועוד, ובכך התמהיל הקולינרי שקניון כפר סבא הירוקה מציע לתושבי שכונת כפר סבא הירוקה והסביבה מתרחב ומציע מגוון אפשרויות לבילוי.

קניון כפר סבא הירוקה

הקניון ממוקם על צומת כביש 4 כפר סבא – רעננה צפון ובכניסה לשכונות החדשות והיוקרתיות באזור השרון ומעוצב בדומה לקניונים בשכונות היוקרה של ניו ג'רזי ולוס אנג'לס בארה"ב. הקניון משתרע על קרקע של כ-10 דונם, כולל 4 קומות ו-18 אלף מ"ר מסחר.

מבנה הקניון, הפתוח לשמיים, מאפשר למטיילים בו חוויה חדשנית ושונה והינו אחד הקניונים המעוצבים ביותר בישראל שמשלב בין חוץ לפנים, בין נוף אורבני לטבע וסביבה. קניון כפר סבא הירוקה מציע חוויית קנייה נעימה ונוחה לצד תמהיל חנויות ומוסדות אשר נותן מענה לכל דרישותיהם של תושבי השכונה והאזור: סניף דואר, גן ילדים, מכון כושר, סניפים של קופות החולים, סופר מרקט ותיאטרון לצד רשתות אופנה, פנאי ומזון מובילות אליהן מצטרפות כאמור רשתות נוספות.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים