המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪

קרא עוד...

מיד לאחר חג הפסח יחל מחזור הלימודים הראשון בשלוחה החרדית של 'הבצפר' , בית הספר של חברות הפרסום למקצועות השיווק והפרסום, שתפתח בבני ברק. ההחלטה על פתיחת שלוחה ייעודית לציבור החרדי התקבלה בהנהלת הבצפר בעקבות התפתחות ענף הפרסום והשיווק במגזר החרדי בעשור האחרון שהובילה לעלייה בביקוש לכוח אדם חרדי מקצועי. הקורסים שייפתחו לאחר חג הפסח הם קורס לשיווק ופרסום וקורס יחסי ציבור ודוברות. הקורסים יתקיימו בנפרד לגברים ולנשים
קרא עוד...

colonFrontהאגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס בישראל: "אל תשחק עם החיים שלך. גילוי מוקדם מציל חיים". במהלך חודש זה, קוראת האגודה למלחמה בסרטן לבני 50 ויותר, להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס. הקמפיין הופק באדיבות משרד הפירסום גיתם BBDO SOHO ויעלה ברדיו, באתרים ייעודיים באינטרנט ובעיתונות הכתובה. החודש ב- thepulse בריאות: ספיישל סרטן המעי הגס

קרא עוד...

SweetCornתשלובת "ויטה פרי הגליל" מרעננת את מותג שימורי חברת פרי הגליל, ומשקיעה למעלה מחצי מיליון שקל בתהליך המיתוג מחדש. המותג "פרי הגליל" מרענן את קטגוריית השימורים בהשקעה של למעלה מחצי מיליון שקל. למותג 31 סוגי שימורים, בקטגוריות שונות: ירקות, קטניות, רסקי ירקות ופירות וחמוצים, זאת בנוסף לשימורי הטונה שהושקו לאחרונה. תהליך המיתוג נובע מהצורך לרענן את קטגוריות השימורים ומטרתו להעניק למותג פרי הגליל זהות ייחודית ומבודלת.

קרא עוד...

itemסקס והעיר הקשישה - עירית גבעתיים הורידה שלטי פירסום פרובוקטיביים. אתר ההיכרויות Freelove.co.il מעלה מחדש את הקמפיין הפרסומי בגבעתיים לאחר שעיריית גבעתיים הורתה לחברת הפרסום להסירו. המדובר בעשרות שלטי פרסום שהוצבו ברחובות גבעתיים ובהם מסרים שמטרתם לעורר את המודעות לסוג הכרויות "שונה וייחודי" באתר ההיכרויות הוותיק freelove.co.il .

קרא עוד...

newlogo6"הילוך שישי " מובילים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש בהיקף של כ- 500,000 ₪ . הסלוגן הנבחר להוביל את המהלך :"הילוך שישי"- המומחים בענף הרכב. הילוך שישי, קבוצת מרכזי שירות ומכירה לרכב יוצאת בימים אלו במהלך מיתוג מחדש שיכנס לתוקף החל מה-1/3/2010. במסגרת המהלך נעשתה האנשה של סמל הפרפר המלווה את החברה כבר עשרות שנים ונוסף הסלוגן: "הילוך שישי - המומחים בענף הרכב". הפרפר מייצג את המסורת של הקבוצה והאנשתו - את אופייה המקצועני, השירותי והחדשני של הקבוצה.

קרא עוד...

הפתעה לחברות שילוט החוצות: המתחרה החדשה היא קבוצת הרכב קל אוטו, הנכנסת גם לתחום שילוט החוצות. קבוצת הרכב קל אוטו, החלה להפעיל את סוכנות "קל מדיה" , לשילוט חוצות בפריסה כלל ארצית. בראש הסוכנות עומד עודד בלוש, שחקן העבר של מכבי והפועל חיפה בכדורגל, בעל ניסיון של שנים בתחום. בלוש, שהקים בתחילת שנת 2,000 את מפעל הדפוס הדיגיטאלי הראשון לרוחב 5 מטר בבודפשט, היה הראשון שפרסם על גבי קירות בהונגריה וסלובקיה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, וכיום רואה בהקמת קל מדיה פוטנציאל עצום, דווקא מכיוון שהיא חלק מקבוצת הרכב קל אוטו.

קרא עוד...