קמפיין "הקניבלים" של שוופס "DRINK DIFFERENT" זכה במדליית כסף בתחרות הבינ"ל החשובה לפירסום, ה- EPICA. לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "זו זכות גדולה. תמיד ראינו בקמפיינים של מותג שוופס סוג של פריצת דרך בעולם הפרסום בארץ וכעת יש לנו גם אישור עולמי על כך."

כלים

תחרות ה-EPICA לפרסום מתקיימת פעם בשנה, בכל סוף נובמבר מכריזים על הזוכים באתר אפיקה, השנה יערך הטקס ב- 20 בינואר 2012, בלובליאנה.

כ- 600 קמפינים מ-48 מדינות ניגשים לתחרות זו מכל העולם וה-EPICA נחשבת לאחת מחמש התחרויות החשובות בעולם הפרסום ומהוותיקות שקיימות, השנה נערכת התחרות זו הפעם ה-25. מטרת ה- EPICAלתגמל יצירתיות יוצאת דופן, לסייע לסוכנויות תקשורת, חברות הפקה, צלמי סטודיו ועיצוב ולפתח את המוניטין שלהם ברחבי אירופה ובאזור EMEA. המועמדים נשפטים על ידי העיתונות המקצועית בתחום הפרסום ומומחים מ -28 מדינות בעולם.

המועמדים נמדדים על סמך קריטריונים של: מקוריות של הרעיון, היצירתיות ואיכות הביצוע.

http://www.youtube.com/watch?v=_DEQ91XxpaM

קמפיין "שוופס קניבלס" של משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי זכה במדליית הכסף בקטגוריית המשקאות ללא אלכוהול.