סופר-פארם יוצאת בקמפיין פרסומי ל"diet for life" בהשקעה של מיליון ₪; לראשונה תשתתף מאיה ישעיהו, כלתה של ג.יפית שתציג את גזרתה החדשה
סופר פארם יוצאת בקמפיין פרסומי ל- diet for life עם ג. יפית בהשקעה של 1 מיליון שקל. הקמפיין יכלול סרטון פרסומת עם ג. יפית ומאיה ישעיהו שיעלה ב- 26.4.12. בפרסומת תציג ג. יפית את גזרתה הרזה והחדשה של כלתה מאיה ישעיהו.
ישעיהו תודה שלאחר שנים בהן ניסתה מגוון דיאטות, הפעם הצליחה לרזות בזכות diet for life, המעניק תחושת שובע ומפחית את החשק למתוקים.
במקביל לקמפיין מציעה הרשת מבצע ללקוחות: החל מה- 3-16.5 קונים דיאט פור לייף ב- 299.99 ומקבלים 100 ₪ מתנה למימוש בין התאריכים 17.5 עד 13.6 בכל מחלקות החנות.