שווי הקמפיין מוערך במעל חצי מיליון שקלים ₪ והוא יכלול תשדירי רדיו אזורי למשך כחצי שנה

כלים

הרבלייף - חברת התזונה העולמית מעלה החל מהשבוע קמפיין תשדירי רדיו פרסומי רחב היקף במסגרת מהלך שיווקי מתמשך ומטרתו העלאת המודעות למותג והדגשת היתרונות של מוצרי החברה.

הקמפיין, באמצעות מוקד המודעות הארצי, יישא את הסלוגן :"הרבלייף- תזונה נכונה לחיים טובים יותר".

הקמפיין יכלול תשדירים ב-5 תחנות רדיו אזורי , לרבות: .רדיו 103FM, רדיו צפון 107.5,רדיו דרום 96,תחנת רדיו ברוסית – פרביה 89.1 ורדיו אשמס בשפה הערבית. הקריין הינו דן עופרי.

הקמפיין ירוץ במשך כחצי שנה ויכלול 3 סוגי תשדירים שונים בני 20 שניות . כמו כן , התשדירים ישולבו לאורך כל השבוע בתוכניות שונות. שווי ההשקעה בקמפיין מעל לחצי מיליון שקל.

דני פלד, מנכ"ל הרבלייף ישראל מציין : " המדובר בקמפיין רדיו פרסומי ראשון בישראל לחברת הרבלייף , הפועלת בארץ מזה 21 שנה וב79 מדינות ברחבי העולם, ונחשבת לחברת התזונה מהמובילות בעולם. מטרת הקמפיין להגביר מודעות והיכרות עם חברת הרבלייף ומוצריה .הרבלייף הינה חברת תזונה העוסקת במתן פתרונות תזונתיים לאורך חיים נכון ופעיל"