משרד הפרסום THE BRIF בבעלות נמרוד ניר, זכה בתקציב הפרסום של חברת הפורקס (FXCM) הגדולה בעולם בתקציב של כ- 1.5. מליון ₪ בעיתונות, באינטרנט ורשתות חברתיות
פרסום
ליידי גאגא נגד האיידס: תככב בקמפיין חדש בישראל
מותג האיפור המוביל בעולם, M.A.C מעלה לראשונה בישראל קמפיין פרסומי לתקשור פרוייקט "ויוה גלאם" של המותג. את הקמפיין, שעולה בהשקעה של -600,000 ₪ מובילה הכוכבת המדוברת בעולם, ליידי גאגא, המכהנת זו השנה השנייה כדוברת קרן האיידס העולמית של המותג M.A.C
שטראוס מעלה קמפיין משולב למעדני החלב דני ודניאלה
קבוצת שטראוס משיקה: קמפיין חדש לדני ודניאלה בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. מחלבות שטראוס מציגות קמפיין חדש ומשולב למעדני החלב דני ודניאלה, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי\ Y&R
קמפיין קסטרו: גל גדות ויונתן ווגמן יוצאים להפגין אהבה
קמפיין הקיץ של קסטרו יוצא הפעם לרחובות העיר כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניו: לקרוא לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה. בסרטון הפרסומת, גל גדות ויונתן ווגמן יוצאים לרחובות יחד עם חבורה יפת תואר של צעירים חסרי מנוח, כשפריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לגופם ומחשבות על אהבה מסתובבות בראשם
יורם ארבל ואייל ברקוביץ' יקדמו את התיירות
תחת הסיסמא "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל", ייצא משרד התיירות, השבוע, בקמפיין פרסומי רחב בישראל, להעלאת תדמית מקצועות התיירות ולגיוס עובדים חדשים, בעלות של כארבעה מליון שקלים. הקמפיין, בהשתתפותם של יורם ארבל ואייל ברקוביץ', המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ובבימוי ליאור הר-לב, ישודר החל מה- 23 במרץ בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות
צנזורה ממשלתית: משרד התמ"ת הורה ל- TNT להסיר פרסומת פרובוקטיבית
הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברת האופנה TNT (הוניגמן) להסיר בתוך 7 ימים את הפרסומים הכוללים עירום ורמזים מיניים בוטים. בתמונות, המתפרסמות בחנויות ובאתר האינטרנט של המותג TNT, נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים לקידום מכירות המותג
מותג התכשיטים "פנדורה" יוצא בקמפיין בהיקף 2 מיליון ש"ח
פנדורה, מותג תכשיטי היוקרה הדני, יוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-2 מיליון ₪, בעיתונות, באינטרנט ושילוט חוצות ענק בגודל 300 מ"ר