מבחינות מסוימות העולם הוא אכן כפר גלובלי קטן אבל מי שחי בפריפריה לא תמיד מרגיש שהוא נמצא במרכז העניינים כמו התל אביבים או הירושלמים למשל, ולכן בא האינטרנט ומתקן עוולות ומספח שטחים, והופך את חיפה למרכז ואת מגדל העמק למקום בולט- ואיך עושים את זה- בפרסום בגוגל?

כלים

 

אין ספק כי עיריות רבות צריכות לקפוץ על המציאה שנקראת אינטרנט ולהתחיל להתלבט גם בשביל גאוות התושבים שלהם, גם בשביל העסקים שלהם וגם בשביל התיירות כמובן.

דבר אחד צריך להבין- מבחינת הישראלים להזמין מקום בבית מלון בדרום או בצפון זה עניין של ניסוח ואת זה צריך להפנים. אם אתם רוצים להקים אתר למתחם של צימרים, אתם חייבים פרסום בגוגל כי זה עסק חדש.

כל צימר ראוי לאתר משלו!

אם אנשים למשל רוצים להזמין צימר באיזה שהוא מקום, לא תמיד הם יודעים מה יש ומה הם רוצים. הרבה פעמים הם ייכנסו לאינדקס של צימרים מהצפון עד הדרום, ומה שבהחלט עשוי לקבוע את הבחירה יהיה המחיר.

מלבד המחיר יש עוד כמה פרמטרים שבגללם אנשים בוחרים את החופשה שלהם ולכן כחברת בניית אתרים שפועלת בכל הארץ, אנו חושבים שכדי לבלוט ולעמוד יפה בתחרות מול כל כך הרבה צימרים, כדאי מאוד שאת קידום המכירות שלכם תעשו דרך אתר אינטרנט כולל קמפיין פרסום בגוגל, אבל בעיקר, בעיקר תבנו לכם אתר ראוי.

קמפיין פרסום לאתר חדש עושה חשיפה, מוביל אליכם גולשים וגם גורם לכם לסגור עסקאות.

הצימר בקיבוץ שלכם הכי טוב!

אם הצימרים בקיבוץ שלכם מהווים הכנסה נכבדת לקיבוץ שלכם, מדוע שתהיו ברשימה אחת ארוכה של מאות צימרים אחרים. האם כל הצימרים האחרים הם כמו שלכם או שאולי יש לכם כל מיני יתרונות.

והאם באינדקס של צימרים אין משמעות לנוף, למקום שבו מוקמים הצימרים, לאפשרויות הבילוי מסביב, שגם הן מהוות שיקול בהתארחות בצימר.

לכן מומחה של חברת בניית אתרים ופרסום בגוגל, אומר כי לאחר שהקים ועיצב המון אתרים פרטיים למתחמי צימרים, כמות ההזמנות גדלה מאוד משום שאין כמו למכור את עצמך לחוד ולהציג את היתרונות שלך מול אינדקס שלרוב יכול להכניס רק תמונה אחת, מחיר ומידע מינימלי שלא באמת מצליח לשכנע מישהו שאתה בין הטובים או אולי הכי טוב.

צימרים שהושקעו בהם הרבה כסף, ראויים לחשיפה ולפרסום הטובים ביותר ולכן מתחם צימרים ראוי לאתר משל עצמו.

בניית אתרים לצימרים

בניית אתר לצימרים הוא בעצם חלון הראווה שלהם ולכן צריך לשים דגש על בניית אתר שיהיה גם תדמיתי אבל גם מאוד  ויזואלי. נופש זה תמונות, זה ים, בריכה, נוף, כמה שיותר ירוק, בגלל זה אנשים הולכים לנופש. ככל שיהיו יותר תמונות מרהיבות באתר שלכם, כך למי שרוצה להזמין צימר יהיה יותר חשק לבקר דווקא אתכם ולא בצימר אחר.

כאשר מדובר באתר לצימרים שהוא רק שלכם, הוא יכול כמובן להופיע ככתובת באינדקס הצימרים ומשם גולשים יכולים לגלוש אליו ולהתרשם, אבל הוא חייב לקבל את הבמה המכובדת של עצמו.

נוף, תמונות והצעות לטיולים

אתר לאורחן נופש, או לצימרים בקיבוצים או לבתי מלון בוטיק קטנים, יכול להיות מאוד אטרקטיבי עם התוכן הנכון, התמונות הנכונות וגם כל מיני בונוסים שהוא מעניק לאורחים שלו.

למשל אם מזמינים חדר דרך האתר, אז מקבלים הנחה במסעדה קרובה למשל, כלומר יש כל מיני דילים של כל מיני אתרים עם שירותים בסביבת הטיול ולגולשים זה כדאי.

מתן בונוסים, הנחות או הצעות לטיולים באזור, הופכים אתכם למומחים בתחומכם, למביני עניין, ולמעניקי שירות טוב שגם דואג לאורחים שלו לא רק מבחינת אירוח בצימר אלא גם לטיול מושלם בכלל באזור וגולשים מאוד אוהבים את זה. במקום לשבור את הראש, הם מוצאים את כל המידע הזה באתר.