למרות הלחצים מצד חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות היום נכנסו לתוקף תקנות שהכינה הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הקובעות בין היתר כי צרכן יוכל לבטל עסקה לרכישת טיסה שנעשתה באופן פרונטלי (למשל במשרדי החברה) תוך 14 ימים מיום הרכישה ועד 18 יום לפני הטיסה. הצרכן רשאי גם לבטל טיסת המשך הנרכשת מישראל וחזרה אליה ובתנאי שטיסת ההמשך ניתנת ע"י אותה חברת תעופה היוצאת מישראל

קרא עוד...

הקנסות לנוסע עקב ביטול הזמנה מעכבות לעיתים את החלטת הנוסע לבצע הזמנה - נושא מוכר לכל סוכן נסיעות. באופיר טורס הולכים לקראת הצרכן ומשיקים אפשרות חדשה באגף השייט - לביצוע ביטוח כנגד ביטול חופשת שייט בחברת NCL. ניתן לבטח כנגד ביטול החופשה בעת ביצוע ההזמנה בלבד – עד לאישורה

קרא עוד...

"פינגווין" הפסיקה לשווק למעלה מ-20 בתי מלון בטורקיה וצפון קפריסין ומאות וילות יוקרתיות ובימים אלה קוראת לישראלים להמשיך בחרם התיירותי על טורקיה ולא להיכנע ללחצים ולפיתויים

קרא עוד...

הטור דה פראנס 2011 – מסלולים משגעים לטיול ולרכיבה בפירנאים ובאלפים הצרפתיים: הטור דה פראנס ה-98 שמתקיים בימים אלה משתרע השנה על פני כ-3000 ק"מ של נופים קסומים בצרפת, אורך שלושה שבועות וכולל 6 הרים עליהם מטפסים הרוכבים

קרא עוד...

עד כה כרטיס "מחיר גמיש" היה זמין רק לנוסעים העסקיים דרך ערוצי מכירה סגורים, אולם עקב ההצלחה לה זכה שירות זה, החליטה איזי ג'ט לפתוח אותו לכלל ציבור הנוסעים. כרטיס מחיר גמיש מאפשר שינוי מועד הטיסה בחלון זמן של 4 שבועות ללא תוספת מחיר

קרא עוד...