במשך שנים, היינו רגילים לטוס לחו"ל עם פוליסת ביטוח נסיעות רגילה. לפני שהיינו יוצאים מהארץ, יצרנו קשר עם חברת הביטוח, רכשנו ממנה פוליסה, היינו משלמים עבורה מחיר קבוע מראש, התנאים היו ברורים, מה שצוין בפוליסה, זה מה שיכולנו לקבל מחברת הביטוח ואכן קיבלנו בסופו של דבר, אם תבענו את מימוש הפוליסה בגין סיבה כזו או אחרת.

כלים

 

היום, אנחנו יכולים ליהנות מדור חדש של ביטוחי נסיעות, והוא בא לידי ביטוי במסגרת פספורט ביטוח. כפי שנוכל לראות מיד, מדובר על גישה חדשה לגמרי של ביטוחי נסיעות, גישה שהופכת את כל המשמעות של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל להרבה יותר פשוטה, נוחה, וזמינה ובמקרים רבים, גם הרבה יותר משתלמת.

חשוב לציין, פספורט ביטוח יכול להתאים לכל אדם שנוסע לחו"ל, בלי קשר לשאלת היעד וכן בלי קשר למספר הימים שהוא ישהה בחו"ל או למשך לסיבת הימצאותו במדינה כזו או אחרת. ניתן לרכוש את הפוליסה לנסיעות נופש, נסיעות עבודה או כל סוג אחר של נסיעה, וכאמור, היא יכולה להתאים לכל יעד ולכל תקופת זמן.

מה מציעה חברת פספורט קארד

פספורט ביטוח זו למעשה פוליסה אשר מתפקדת בתור כרטיס אשראי. הרעיון שכל מבוטח יכול לרכוש פוליסה רלוונטית עבורו, בין אם זה פוליסה רגילה או פוליסה המותאמת לספורט אתגרי, ספורט חורף, כמו כן, אפשר לרכוש פוליסה חד פעמית או מנוי שנתי, במידה ונוסעים לחו"ל יותר מפעם אחת. במקרה כזה, בכל פעם שנוסעים, הפוליסה מזהה את המבוטחים ומתחילה לפעול אוטומטית.

במקום לעבוד מול מנגנון של חברת הביטוח עם החזרה לארץ, הרעיון של פספורט ביטוח הוא לשלם על העלויות בעזרת הפוליסה המתפקדת גם בתור כרטיס אשראי. בצורה כזו, אפשר לשלם במקום על הטיפולים והשירותים השונים שמקבלים מגורמי הרפואה המקומיים.

למשל, אם עוברים טיפול רפואי מסוים וצריך לשלם עליו, אז במקום לשלם מהכיס שלנו ואז לחזור ארצה לקבל החזר מחברת הביטוח, אזי שאפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי שהחברה מספקת ישירות במקום. כך חוסכים את כל הבירוקרטיה אחרי החזרה לארץ. כאמור, אפשר לרכוש חבילה בסיסית ואפשר גם לרכוש חבילות משמעותיות יותר. מי שרוצה, יכול גם להחליף את החבילה בזמן שהייתו בחו"ל, אם נניח הוא צריך חבילה יותר מורכבת ומשמעותית. הכל נעשה באופן מיידי, דרך שירות הלקוחות של חברת הביטוח.

איך רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות בצורה נכונה

בשביל לרכוש פוליסה בצורה חכמה, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר Wobi ולהשוות בין הפוליסות שהחברות הביטוח מציעות. אחרי שנקבל הצעות מחיר ונעשה השוואה בין ההצעות של החברות השונות, נוכל להשוות את פספורט קארד לחברות ביטוח אחרות מבחינת תנאים ומחיר, נוכל להחליט האם משתלם לנו לרכוש ביטוח אצל פספורט קארד ולהנות מהנוחות המתלווה לביטול הבירוקרטיות. כך נוכל גם להשתמש בכרטיס אשראי שלהם כך שלא נצטרך להוציא מהכיס שלנו במידת הצורך.